Auteur |
Bericht |
keez
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 23, 2009 9:00 pm Berichten: 101 Woonplaats: marum
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
Itakura schreef: probeer eens 3mm voorontsteking dank je ik zal het wel ff proberen
_________________ kawasaki!! the power of green!
|
zo mei 17, 2009 6:55 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Lennard18
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
Als mijn accu niet meer blij laadt en mijn verlichting het niet doet, is dan de stator kapot?
|
ma mei 18, 2009 4:11 pm |
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
ma mei 18, 2009 4:14 pm |
Persoonlijk album
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Lennard18 schreef: Als mijn accu niet meer blij laadt en mijn verlichting het niet doet, is dan de stator kapot? yep
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
ma mei 18, 2009 10:34 pm |
|
Lennard18
ApriliaForum Member
|
Heb hem vervangen en hij was inderdaad kapot. Bedankt ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
|
ma mei 18, 2009 10:51 pm |
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
ik had even een vraagje over mijn achterlicht (aprilia rs50 2003 sbk) mijn achterlicht werkt niet als ik mijn voorrem gebruik (handrem) het lampje licht dan niet op maar als ik mijn achterrem (voetrem) gebruik dan doet hetzelfde lampje het wel zekeringen lijken ok te zijn please help ![wallbash :@:](./images/smilies/wallbash.gif) Edit: Nieuwe Remschakelaar was inderdaad de oplossing (alleen jammer dat het 1 maand duurde voordat ik hem binnen had.. stomme easyparts ![blink :0o:](./images/smilies/blink.gif) )
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
Laatst bijgewerkt door Arietjeh op do jul 02, 2009 4:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di mei 19, 2009 6:32 pm |
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
remschakelaar denk had ik met voetrem
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
di mei 19, 2009 7:59 pm |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Arietjeh schreef: ik had even een vraagje over mijn achterlicht (aprilia rs50 2003 sbk) mijn achterlicht werkt niet als ik mijn voorrem gebruik (handrem) het lampje licht dan niet op maar als ik mijn achterrem (voetrem) gebruik dan doet hetzelfde lampje het wel zekeringen lijken ok te zijn please help ![wallbash :@:](./images/smilies/wallbash.gif) Remlichtschakelaar kapot. Ik weet niet of er op de NM serie vloeistofdrukschakelaars of gewone mechanische contacten worden gebruikt, maar in het 2e geval kan je voorzichtig proberen om hem schoon te maken met een doekje + remmenreiniger. Mocht dat niet helpen > gewoon vervangen. die dingen kosten ook geen drol.... ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
di mei 19, 2009 8:01 pm |
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
is idd remschakelaar, voor werkt als een drukknop, het handvat duwt er tegenaan als je remt, achter is op oliedruk bij nm ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
di mei 19, 2009 10:17 pm |
Persoonlijk album
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
eeh, Ik heb even een kort vraagje m.b.t. de claxon. Waar zit het apparaatje, dat zeg maar het geluid produceert, dus waar zit mijn claxon. Ik heb een aprilia sx 2007 alvast bedankt ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo mei 20, 2009 4:30 pm |
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
beetje stom misschien maar kan iemand me het nummer geven van het onderdeel http://www.easyparts.nl/showdrawing/303 ... trols.htmledit: ik zoek de rem schakelaar kan je het allemaal vinde bedankt
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
Laatst bijgewerkt door Arietjeh op vr mei 22, 2009 10:59 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do mei 21, 2009 12:02 pm |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Welk onderdeel?
|
do mei 21, 2009 8:35 pm |
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
|
|
do mei 21, 2009 10:28 pm |
Persoonlijk album
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Onderdeelnummer: AP8212196
|
vr mei 22, 2009 9:26 pm |
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Iemand enig idee waarom mijn brommer, wanneer hij warm is, niet meer elektrisch wil starten ? heb 2 week terug een Gia onder gegooid, en sindsdien is dit zo
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
za mei 23, 2009 5:49 pm |
|
|