Auteur |
Bericht |
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
welk merk of model van begrenzer zoude jullie me dan aanrade?
|
di apr 26, 2005 10:06 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
ik heb juist gekeken op 50cc.nl, er staan een "pinasco met afstandbediending" op voor 71.30€. is da iets? of koopk beter iet anders?
|
di apr 26, 2005 10:11 pm |
|
|
theredone51
ApriliaForum Member
|
afstandsbediening heeft de politie ook, haal gwn die van begrenzer.nl niet moeilijk doen
|
di apr 26, 2005 10:18 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Nollie schreef: je kunt ook zonder de starte al op het knopje duwe en dan is het niet slecht voor je cdi maar ik had van jammaster gehoord dat er ook begrenzers zijn die niet op een bepaald toeren tal werken maar op kw... maar ik heb alles af gezocht maar kan niets vinden... (ik geloof zelf eigelijk niet dat ze bestaan....) dus als je dan in zn vrij zet kun je dan gewoon dik toeren maken..
Zonder starte da ding aanzetten? wat is er dan het nuit van als de brommer niet loopt?
Een begrenzer is ten alle tijden slegt voor je CDI of je nou wel of niet tegen je begrenzing aan rijd het is gewoon absoluut niet goed. Je moet altijd zoveel mogelijk vermijden het ding aan te zetten. en een knopje omzetten kun je heeeeel onopvallend doen. ligt maar net aan je eigen hoe handig je bent.
De beste begrenzers zijn nog steeds de gewoon variabele. Maak nie uit of je dan met schakelaar heb of plugje dat kun je zelf bepalen.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di apr 26, 2005 11:15 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ligt er ook heel erg aan waar je je knopje cq plugje laat... als het op je kroonplaat zit ben je gelijk de lul (had zo'n ventje hier gedaan op zun Derbi SM), bij Rs kun je hem mooi wegwerken, bijvoorbeeld aan de binnenkant van je Y-stukken...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
wo apr 27, 2005 9:02 am |
|
|
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
nou, ik heb neon onder mn derbi r en heb drie schakelaars onder mn km teller gebouwd op aluminium plaatje.
laatst op de rollebank en ze zagen niets eens iets, had 0.6kw, het klop ook wel heb geen elek. begrenzer. alleen de orie zit er in . ma ze zaten niet eens an die schakelaars, dus of de politie hier is erg dom/blind. of als je dan begrenzer hebt moet je em goe afstelle dat ie niet in zn vier terug valt.
laters
|
wo apr 27, 2005 1:24 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
tis ook, die begrenzers van begrenzer.nl, als ge uw set up iet verandert werkt em nimer hoe ge wilt, dan moet ge weer ne andere neme. tege zo ene da ge kunt herzette zoals fast-rider zei, dan kunt ge die de hele tijd houde, zelfs als ge uw set up verandert. tis gwn welke dak et best dan zou kope, want ik vindt er bekan geen op internet dak kan herzette bij e knopke. dus als iemand zo ene weet staan, da ge kunt herzette naar mate uw set up, laat me iet wete.
|
wo apr 27, 2005 6:51 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
locowine schreef: ligt er ook heel erg aan waar je je knopje cq plugje laat... als het op je kroonplaat zit ben je gelijk de lul (had zo'n ventje hier gedaan op zun Derbi SM), bij Rs kun je hem mooi wegwerken, bijvoorbeeld aan de binnenkant van je Y-stukken...
Ja dat is wel zo maar je heb van die agenten die echt overal op letten, als jij, voor je hem op de bank zet, ff met je hand onder je zadel zit dan hebben zij al zoiets van . Tis en blijft gewoon iets heel lastigs maar wat fast rider al zei als je het een beetje slim doet kan het wel, maar dan nog.
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
wo apr 27, 2005 7:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
hoesnel gaat menne brommer eigelijk? ik heb orginele cil, carbu, tnt powerbox, tnt kelk, technigas uitlaat en een achtertandwiel van 43, vanvoor weetk ni. die man da hem verkocht zei 140. ma ik weet et ni, ik kan em ni tot et uiterste krijge op da klein stukske dak altijd rij. ik hem em ene keer tot zen uiterste getrokke in 2de versnelling, en toen deed em +- 50km/h aan zon 12000tr. dus zou em in zen 6de 140km/h kunne hale?
|
do apr 28, 2005 7:57 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
neej denk het nie.
ori cil? das dus een 50cctje en daarmee 140?
Voel je je verder wel lekker
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do apr 28, 2005 8:15 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
of je hebt per ongeluk een RS125 gekocht...
hahha, met ori cilinder 140 halen, als dat zou kunnen zouden we een hoop geld besparen aan 70cc's en tunen hahhaha was het maar waar
|
do apr 28, 2005 10:24 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
zou wel plezant zijn alsk een 125cc had . mja, die man zei da, ma binnekort zalk wel kunne zien hoeveel hij rijdt. eind juni benk 16 en dan gak naar de dealer voor een groter tandwiel achter aan omdat hij bijna niet optrekt. hij trekt pas van zen 7000tr. en dan moet ik via een grote weg naar daar rijde dus
kzal et dan wel wete
|
do apr 28, 2005 10:28 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: of je hebt per ongeluk een RS125 gekocht... hahha, met ori cilinder 140 halen, als dat zou kunnen zouden we een hoop geld besparen aan 70cc's en tunen hahhaha was het maar waar
Er zijn maar zat 70jes die origineel de 120 niet eens halen laat staan dat je dta met je ori 50cc kunt en ori carb
|
do apr 28, 2005 11:12 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
idd, dus of je hebt het verkeerd verstaan, of het was gewoon een mooi verkooppraatje...
|
do apr 28, 2005 11:14 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
De man waarvan vinske de RS kocht, had geloof ik het idee om de RS als motor te laten registreren. Dus der zal vast geen ori 50 op zitten.....
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do apr 28, 2005 11:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
|