Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
heb je ergens een fout/breuk in je kabelboom zitten denk ik
wo aug 06, 2008 5:53 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Sees RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:10 pm Berichten: 212 Woonplaats: Woudenberg
|
Hallo,
Ik moet een nieuwe accu voor me RS50 '03 hebben.
De oude is een 12 volt 4 ampere.
Ik vroeg me af of deze dat ook is:
http://www.scootbike.nl/components/com_ ... ec3f71.jpg
Accu yb4l-b Nitro/Maxim 4ah
Staat wel bij dat die 4 ampere is maar weet niet of die ook 12 volt is?
_________________ Aprilia RS50 Valentino Rossi te koop! Te koop: Aprilia RS50 Valentino Rossi
|
di aug 19, 2008 3:42 pm |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ja, die is 12v en past.
Kan je overigens ook zien aan het aantal dopjes / cellen.
Het is altijd 2V per cell bij een loodaccu. Dus 6 cellen is 12V en 3 cellen is 6V.
|
di aug 19, 2008 4:08 pm |
Persoonlijk album
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
mn knipperlicht van mijn gpr doet het amper
soms blijft die hangen, op mn dashboard doet het lampje raar, heel iets licht geeft die.
![Afbeelding](http://i12.tinypic.com/4kuwg2x.jpg) Racekees schreef: 60 euro parkeerboete, terwijl ik verdomme achterin de auto m'n telefoon zat te zoeken.. ik stap weer voorin; bonnetje onder de wisser.
|
di aug 19, 2008 5:56 pm |
|
kroo
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) bobine
ik heb een vraagje ik had me blok gerevizeerd en er weer terug op gezet alles aangesloten enzo alleen hij vonkt nu niet meer ik vermoed dar ik hem bij de bobine verkeert heb aaangesloten wie kan mij vertelen welke volgorde van kleuren van links naar rechts is
|
wo aug 20, 2008 5:33 pm |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
op je bobine staan toch kleuren?
rosso = rood
bianco = wit
verde = groen
rood/wit moet op verde/goen of op iets waar stop bij staat (in ieder geval de overgebleven aansluiting)
|
wo aug 20, 2008 8:43 pm |
Persoonlijk album
|
af1 futura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 29, 2007 4:20 pm Berichten: 76 Woonplaats: sprundel
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
hallo kan iemand me helpen ik heb op me brommer ineens geen spanning meer me voor licht kappte er ineens meej ik alles na gekeken was me zekering kapot ik nieuwe zekering erin gedaan maar toen ston er nog geen spanning op wat kan hier de oorzaak van zijn? en mun achterlicht doet het wel kan da zijn dat tie het doet door de accu .
gr richard
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 303#171303
|
vr aug 22, 2008 11:37 am |
|
cebess
Administrator
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
zekering heeft eigenlijk niets met je verlichting te maken. Je achterlicht doet het wel? En je remlicht ook? Werkt je cockpitverlichting? Zo ja dan is gewoon je koplamp kapot ,dim/grootlicht schakelaar kapot of kabelbreuk ergens tussenin.
|
vr aug 22, 2008 12:40 pm |
Persoonlijk album
|
af1 futura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 29, 2007 4:20 pm Berichten: 76 Woonplaats: sprundel
|
neej me cokpit verlichting werkt al een half jaar niet meer. En nu mijn voorverlichting ook niet meer . Mijn achterremlicht werk ok nog . wat kan ik er aan doen ik heb alles door gemeten en sta nergens spanning op
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 303#171303
|
vr aug 22, 2008 1:07 pm |
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
mijn rs start niet meer ![huil :((](./images/smilies/huil.gif) hij vonkt niet meer. heb ikgeprobeert met, eerst zeg maar met bougie in dop tegen blok aan deed hij niets. toen de bougiekap eraf en met de bougiekabel tege cilinder ook niets ![huil :((](./images/smilies/huil.gif) . maar soms start hij wel en valt hij na een tijdje weer uit ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif) weet iemand miss. iets ik heb nog nooit aan ontsteking met bobine en cdi enzo gezete zou graag maandag wel met de brommer naar school gaan
|
za aug 23, 2008 5:51 pm |
Persoonlijk album
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
edit: laat maar hij doet het weer ![woot :OO:](./images/smilies/woot.gif) zat vuil op het uitknopje waardoor hij niet meer door verbond.
|
za aug 23, 2008 6:11 pm |
Persoonlijk album
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Vraagje over mijn display:
Als ik rond de 60 km/h kom en daar boven begint bij mijn My07 boven de kilometerstand e.d. een accuutje te knipperen. Iemand enig idee wat dit inhoud en of dit verholpen moet worden en hoe, bedankt :)
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
zo aug 24, 2008 12:10 am |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Dat betekent dat je spanningsmeter in je dashboard een niet meetbare spanning registreerd, dat was geloof ik onder de 10 volt en boven de 16 volt, als ik het me goed herinner, je zal er even je handleiding op moeten nalezen, daar staat het onder accuspanning meter. ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo aug 24, 2008 3:44 pm |
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
MasterTommy NL schreef: je zal er even je handleiding op moeten nalezen, daar staat het onder accuspanning meter. ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) Bedankt, maar ik heb geen handleiding meer ziet u ![blink :0o:](./images/smilies/blink.gif) dus dat wordt een beetje een probleem.
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
zo aug 24, 2008 4:18 pm |
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
kijk op aprilia.nl daar staan alle handleidingen ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
zo aug 24, 2008 4:19 pm |
|
|