cebess schreef:
dit is echt de domste howto die ik ooit gezien heb. Hoe dom kan je zijn. Die kerel rijdt nu met groot en dimlicht tegelijk. Lekker irritant.
Als je even kijkt dan zie je dat je 2 dezelfde lampen hebt namelijk van die duo lampen 25/25W. Bij de ene fitting zit alleen het dimlicht draadje aangesloten en bij de andere fitting alleen die van het grootlicht. Als je wil dat beide werkt dan moet je de fittingen aanpassen, er moet een aansluiting bij. Ik denk dat je dat wel kan maken van een extra ftitting die je erbij moet kopen. Dan de pinnetjes overzetten. Aansluiten is simpel De nieuwe pin in elke fitting moet aan de bestaande pin in de andere fitting.
zo heb ik het ook gedaan, een oude achterlamp genome, daar zitte dezelfde pinnetjes als de koplamp in, die dus in mn koplampe gedaan, 2 lampjes met 2 gloeidraden erin genomen, groot licht op de gloeidraden van groot licht aangeslote(zonder schildje) en dimlicht op de dimlicht gloeidraden(met schildje), nu branden ze allebei maar ik heb nog steeds groot en dimlicht, verblind niemand met dimlicht, en groot licht is feller geworden