Geregistreerd: wo aug 09, 2006 11:13 pm Berichten: 257 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Den Burg, Texel
Waar zit die schakelaar of zijn dat die 2 pennetjes, heb al met schuurpapier gewerkt en ook nog wat vaseline erop gesmeerd... of zit de schakelaar binnen in het is namelijk wel best handig als ie het doet
Geregistreerd: wo aug 09, 2006 11:13 pm Berichten: 257 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Den Burg, Texel
en die moet ik eraf draaien en kijken of ik het probleem kan vinden, of is het gewoon verstandig om een nieuwe te kopen of 2e hands? of gewoon zo laten :o reem vaak met allebei de remmen aangezien me voorrem wel remlicht heeft..
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
meestal rem je altijd met voor in combinatie met achter. Alleen weet ik niet of er remvloeistof uit komt, zo ja dan moet je ook nieuw ontluchten. De prijs van zo'n ding kan best aardig zijn, controleer dat even op easyparts.nl. 2dehands zou ook kunnen natuurlijk, alleen wel de vraag natuurlijk of het goed is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum