Auteur |
Bericht |
rs-power
ApriliaForum Member
|
Gaara schreef: bij hoeveel cc'tjes heeft et zin? want je kunt er wel een onder je gila2 leggen maar heeft dit dan ook echt effect?
het gaat niet om CCs het gaat om je complete setup
erop knallen kan je het altijd
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
di okt 11, 2005 10:52 pm |
|
|
TroyRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 17, 2005 4:29 pm Berichten: 42 Woonplaats: Simpelveld
|
peteRS schreef: TroyRS schreef: het is geen ander geluid; maar door dat je meer toeren hebt(bij wegtrekken etc) klinkt het anders.. Geen ander geluid maar het klinkt wel anders? hahah volg je jezelf nog wel Nee tis egt geblaat, dan zou je dus met een andere carb ook ander geluid moeten krijgen omdat ie harder wegrijdt:P whahah
Wat ik bedoel is dat Het geen ander geluid kan zijn maar omdat hij zo snel in de hoge toeren zit hij anders (lijkt) te klinken:)
Op een schakel vind ik hetzelf wel meevallen; op een scootertje heb je meteen dat blaasgeluid
_________________ 2002 rs SBK Troy Corser
|
wo okt 12, 2005 12:06 am |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
sjah.. opgevoerde blasblazer heh
wo okt 12, 2005 11:01 am |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
TroyRS schreef: peteRS schreef: TroyRS schreef: het is geen ander geluid; maar door dat je meer toeren hebt(bij wegtrekken etc) klinkt het anders.. Geen ander geluid maar het klinkt wel anders? hahah volg je jezelf nog wel Nee tis egt geblaat, dan zou je dus met een andere carb ook ander geluid moeten krijgen omdat ie harder wegrijdt:P whahah Wat ik bedoel is dat Het geen ander geluid kan zijn maar omdat hij zo snel in de hoge toeren zit hij anders (lijkt) te klinken:) Op een schakel vind ik hetzelf wel meevallen; op een scootertje heb je meteen dat blaasgeluid
Ik begrijp je
|
wo okt 12, 2005 4:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Yoshi_RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 29, 2005 5:40 pm Berichten: 26 Woonplaats: Zaltbommel
|
hpi
heey mense,
ik wil ook een Hpi onder m'n rs alleen hoe duur zijn de dingen?
'k wil natuurlijk de goedkoopste
'
alvast bedankt
|
do okt 13, 2005 11:39 am |
|
|
Ferran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:27 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Maarssen
|
hpi 2005 189 euro
do okt 13, 2005 11:44 am |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
rs-power schreef: Gaara schreef: bij hoeveel cc'tjes heeft et zin? want je kunt er wel een onder je gila2 leggen maar heeft dit dan ook echt effect? het gaat niet om CCs het gaat om je complete setup erop knallen kan je het altijd
Idd cc's maakt geen flikker uit. Al leg je het onder een snorbrommer. dan merk je al verschil.
Als je wil opvoeren begin je beter met een cil - uitlaat - carb ipv met een hpi. Wan een hpi heeft ook nadelen
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do okt 13, 2005 12:10 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
Wat zijn de nadelen er van dan?
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
do okt 13, 2005 2:01 pm |
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
De prijs!
|
do okt 13, 2005 2:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
af1special schreef: Wat zijn de nadelen er van dan?
- Geen licht (al neem je een lichtspoel heb nog je nog fuck dimlicht)
- geen electrische start (alles wat electrisch is heb je niet meer dus ook je temp meter niet)
- Accu laadt ook niet meer bij
- het rijdt veel minder fijn op straat kwa toeren onderin rijdt die dan ook echt kut (vindt ik)
- als je een te lichte setup hebt en je krijgt bv wind/steile wegen naar boven tegen verlies je snelheid simpelweg omdat hpi niet die zware roterende massa heeft van een orgineel vliegwiel
Zoals bas eigenlijk zegt een HPI is meer om je ''extremere'' setup af te maken de puntjes op de i zetten
|
do okt 13, 2005 2:40 pm |
|
|
Dakana
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 27, 2005 12:46 am Berichten: 95 Woonplaats: Haarlem
|
rs-power schreef: - als je een te lichte setup hebt en je krijgt bv wind/steile wegen naar boven tegen verlies je snelheid simpelweg omdat hpi niet die zware roterende massa heeft van een orgineel vliegwiel
indd, het energie behoud
t kost minder moeite om het boeltje op gang te krijgen, maar ook minder moeite om het weer tegen te houden, dus keertje een wind vlaag en je zakt enorm af
overgins is de kans dat je geluid verandert wel aan wezig,
simpel weg omdat je vaak je binnenrotor meteen wat vervroegend zet waardoor de verbranding zich anders vormt en het geluid anders is..
maar goed, als je over 'een ander geluid' spreekt bij een innerrotor word natuurlijk gedoelt op de vlotte toere toename wat natuurlijk spectaculair klinkt
|
do okt 13, 2005 4:38 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
Citaat: geen electrische start (alles wat electrisch is heb je niet meer dus ook je temp meter niet)
mischien is dat bij OM, want bij mij doet de temp meter het wel
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do okt 13, 2005 4:48 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
lagel schreef: Citaat: geen electrische start (alles wat electrisch is heb je niet meer dus ook je temp meter niet)
mischien is dat bij OM, want bij mij doet de temp meter het wel
ohw bij mij ging me temp meter aan als je me contact al omdraaide dus zat op het accu (als die eenmaal leeg was deed me temp meter het ook niet)
|
do okt 13, 2005 6:11 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
jah das bij mij ook dus dan doet tie het toch gewoon als je accu vol is
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do okt 13, 2005 6:23 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
lagel schreef: jah das bij mij ook dus dan doet tie het toch gewoon als je accu vol is
ik heb gewoon me accu eruit gedonderd
|
do okt 13, 2005 6:34 pm |
|
|
|