|
Auteur |
Bericht |
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
hey mijn bougie vonkt ook niet
zit een hele nieuwe bougie in en normaal deed hij het altijd
heb ook allemaal dingen vernieuwd zoals, cilinder, krukas, uitlaat, enz
wat kan dit zijn?
hoop toch niet me ontsteking..
|
ma okt 17, 2005 3:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
vervang je bougi bougikapje bougi kabel.
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
ma okt 17, 2005 4:21 pm |
|
|
Bram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 11:51 am Berichten: 133 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Wijchen
|
nu heb ik ook geen vonk meer en ik heb echt alles gedaan om het proberen te maken, wat ik allemaal al gedaan heb: nieuwe ontstekingdraden erop gesoldeerd, twee andere bobines geprobeerd, bougiekabel en bougiekapje doorgemeten, ook heb ik een andere ontsteking erop gezet maar dit hielp ook niet. de laatste keer dat ik ermee reed was het vliegwiel losgelopen, ik probeerde hem nog aan te duwen maar ik kreeg maar af en toe een harde knal. maar nu vonkt hij helemaal niet meer. ik hoop toch echt dat de ontsteking niet doorgebrand is ofzo, weet iemand of het wat anders kan zijn??
|
do feb 16, 2006 5:12 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
mm mischien iets anders in je kabelboom? al het andere heb je al vervangen,,
slechte massa?
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
do feb 16, 2006 6:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Zou ook eens naar je massa kijken, schiet niet veel anders meer over..
|
do feb 16, 2006 7:42 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
kan haast niet omdat de witte draad al je massadraad is van je ontsteking naar de bobine.
|
za feb 18, 2006 6:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
|