|
Helemaal niks van elektro doet het, DRD09
Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: Helemaal niks van elektro doet het, DRD09
PB de naaktfotos zoals gewoonlijk.. Ontopic.
|
vr okt 01, 2010 11:17 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Als je niet nog een x wil hebben dat je accuzuur verliest, moet je een gel accu kopen, want die zijn gewoon dicht, als die lekken heb je 'em echt goed kapot
vr okt 01, 2010 11:21 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
vind het sowieso al vaag dat een accu van een brommer van een jaar oud sowieso al leegloopt.. dat ze het slechter gaan doen na een tijdje stilstaan is toch wat anders dan een accu waar het zuur uitloopt
zo okt 03, 2010 4:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Limburger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
|
nieuwe accu erin, werkt ut dan nog niet, ergens de bekabeling sjecke op kabelbreuk, had een keer een kabeltje van me achterlicht wat los was geraakt en aan me frame kwam, toen begon me teller ook steeds minder fel te branden. Maar koop maar is eerst een nieuwe accu, dies cker naar die tyfus
|
di okt 05, 2010 11:30 pm |
|
|
|