Onboard camera
Hee,
Even een vraagje, ik zou van de zomer zowel in de auto als op de brommert wel wat leuke onboard filmpjes willen maken.
En nu zie ik hierzo een camera waarbij je de bestuurder zelf goed hoort praten, en het zicht op de weg ook nog eens perfect is. (zijn nog zat andere filmpjes als voorbeeld..) : Link
Iemand enig idee wat voor cam deze man gebruikt? Of wat voor cam hetzelfde effect zou geven?
Ook mede omdat ik het nogal zat ben om mn digi camera met tape aan een of andere gare beugel te bevestigen ..
Re: Onboard camera
Ja, ik heb al wat gezocht naar een paar cameras op internet. MAar er staat nergens duidelijk bij dat je er ook zo'n headset op aan kunt sluiten dat je gewoon live verslag kunt geven om het zo maar te zeggen..
chingboi schreef:
zoek is naar deze camera
volgens mij is het deze
Digitale Action Camera ATC 5K
die gast heeft denkik zon opklap helm dus hoor je het beter
Had die al gevonden ja, je kunt er nog best wel eens gelijk in hebben dat die kerel zo'n smeris helm op heeft.. Zou een hoop verklaren iig . Moet eerlijk zeggen dat die prijzen me nog mee vallen, had ze dik tegen de 300eu aan geschat .
de meeste video camera's hebben een audio in. je kan dan gewoon de camera aan je brommer / in je auto bevestigen met een zuignap (kosten 4 euro dacht ik), en dan met een headset / microfoontje naar de audio in als je iets wilt inspreken.
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Misschien heeft hij een webcam met bluetooth, dat hij daarvan de bluetooth aanzet en dan met zijn helm waar al bluetooth zit ingebouwt het kan inspreken.
zomaar een ingeving hoor, weet niet of dit uberhaupt wel bestaat.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum