|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Rieju80
ApriliaForum Member
|
Knipperlicht relais
Hey ,
Was net even mijn knipperlicht relais aan het vervangen ivm alleen mijn lichten en mijn neutraal lampje het deed. Haal ik mijn knipperlicht relais eronderuit. En inderdaad was zelfs een gat in gebrand , dus ik vervang m door een nieuwe. Start me brommer, doet helemaal niets het meer! lichten niet neutraal niet,, Dus ik denk misschien even contactspray erin ivm roestige aansluitingen. Doet hij het 1 seconden. Valt weer alles stil! Relais doorgemeten niets aan de hand?
Iemand een idee>?
|
vr apr 03, 2009 6:47 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Re: Knipperlicht relais
zekering gesprongen? had je je contact aan/ je accu niet losgekoppeld tijdens het vervangen?
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
vr apr 03, 2009 7:23 pm |
|
|
Rieju80
ApriliaForum Member
|
heb een rieju rr dus heb geen accu . En zekering?? waar moet die zitten?
Heb ook even getest of het aan de aarde draad lag. Maar daar ligt het niet aan. Met nieuwe aarde blijft het probleem.
|
vr apr 03, 2009 7:48 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Denk toch dat het een massa of andere draad is die slecht contact maakt. Je knipperrelais heeft namelijk weinig te maken met je neutraallicht. Dus probeer eens met de kabels te bewegen.
|
vr apr 03, 2009 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Rieju80
ApriliaForum Member
|
Heb even de brommer gestart. En daarna het relais erop geklikt. Maar zodra ik het relais aansluit valt te verlichting uit. (brommer blijft btw gewoon lopen hoor!) Kabels heen en weer gehaald. Maar probleem blijft. Trek ik het relais er weer af dan gaan de hoofdverlichting en neutraal weer netjes branden.
Heb geen flauw idee wat t kan zijn ,,
|
vr apr 03, 2009 10:22 pm |
|
|
Rieju80
ApriliaForum Member
|
Niemand??
|
za apr 04, 2009 6:49 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Meet je bedrading anders effe door.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
za apr 04, 2009 7:12 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|