|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
mitch_rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 4:24 pm Berichten: 107
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) gilardoni 1
ik heb op mijn brommer uit 2001 een gilardoni 1 cilinder.
vanaf 9200 toeren houdt ie heel erg in (zelfs met fasmem duo uitlaat)
nu heb ik gehoord van iemand dat dit komt omdat de uilaatpoort te laag zou zitten en je die moet ophogen.
weet iemand hoeveel mm? en waarmee ik die het beste kan ophogen?
|
wo apr 16, 2008 8:50 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
wil je dat zelf gaan doen? tja ik denk dat je dit beter aan een tuner kan overlaten... en als je et zelf wil doen moet je een dremel pakken...
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo apr 16, 2008 8:58 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
mitch_rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 4:24 pm Berichten: 107
|
bij welke ttuner kan ik dat dan het beste laten doen?
|
vr mei 30, 2008 1:18 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
BKD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 4:42 pm Berichten: 783
|
voor 40 ecl. wil ik het wel voor je doen.
ik reken de timing uit en leg er een leuke blowdown in. ook maak ik de poort wat breder. als je intresse hebt pm ma ffe, ik hep nog wel wat foto's van werk dat ik gedaan hep.
_________________ BKD 70cc sprinter
|
vr mei 30, 2008 5:28 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|