Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
cilinders berekene https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=3112 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | wesco [ zo maart 26, 2006 6:51 pm ] |
Berichttitel: | cilinders berekene |
halo een kameraad en ik zijn de laatste tijt beezig om cilinders uit te vreezen (vooral mijn kameraad dan) maar ja dit is ook al een aantal keeren goed mis lukt om dat we maar gewoon wat raak freesden we weeten dat de uitlaat poort om hoog moet en de inlaat naar beneden dus mijn fraag is hoe kan ik cilinders berekene welke maaten moe tik weeten en welke formules zitten hier bij en waar moe tik rekening meej hauwden als ik een scooter cill of een schakel ill wil bereken gr wesco en srdumie |
Auteur: | srdumie [ zo maart 26, 2006 6:58 pm ] |
Berichttitel: | |
ben ook erg benieuwd hoe iedereen ertegenaan kijkt, hoe iedereen het bewerkt en berekend wat bijv devoor delen zijn al je het hemd aanpast ( kort hemd, hoog koppel) zuiger bewerken enz.. |
Auteur: | DeEnigeEchte [ zo maart 26, 2006 7:08 pm ] |
Berichttitel: | |
zoek eens bij tuning omdat ik de beroerdste niet ben: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=1011 |
Auteur: | HexSpammer [ zo maart 26, 2006 7:10 pm ] |
Berichttitel: | |
Move -> tuning |
Auteur: | wesco [ wo maart 29, 2006 2:44 pm ] |
Berichttitel: | |
maar hoe zit het dan met het verschil van schakel cilinders en scootercilinders ??? waar moe tik hier meej rekening hauwden ??? |
Auteur: | bosmuis [ zo jul 16, 2006 11:34 am ] |
Berichttitel: | |
lees eerst ff dit , staan veel weetjes in http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=1839 |
Auteur: | sbk racer [ za aug 05, 2006 6:59 pm ] |
Berichttitel: | |
ujmm ik kan misgien antwoort op je fraag geeven maar dan moet ik wel je hantsgrift kunen leezen |
Auteur: | peteRS [ za aug 05, 2006 7:17 pm ] |
Berichttitel: | |
Nou hier op dit forum zijn al enkele topics waar het een en anders erg goed uitgelegd is. Ook op een paar andere sites staan mooie verhalen. Lees die eerst eens want het is niet in een alinea uit te leggen. Denk dat niemand voor jou nog eens het hele verhaal vertelt. Succes iig sbk racer schreef: ujmm ik kan misgien antwoort op je fraag geeven maar dan moet ik wel je hantsgrift kunen leezen Of jij leest ff zijn onderschrift... |
Auteur: | HexSpammer [ za aug 05, 2006 7:37 pm ] |
Berichttitel: | |
sbk racer schreef: ujmm ik kan misgien antwoort op je fraag geeven maar dan moet ik wel je hantsgrift kunen leezen Hij is dislecties dus geen opmerkingen daarover. |
Auteur: | speedjunk [ za aug 05, 2006 11:50 pm ] |
Berichttitel: | |
ok, nu zie hier gewoon een link naar et boek van graham bell. scheelt heelwat mensen geld. Ik heb dat boek tijdje geleden gekocht n gelezen. In dat boek staat veel infomatie en handige timingen, scheelt heelwat testen. Maar vergeet site van mac dizzy ook niet. kun je veel van leren. staat haarfijn uitgelegd wat time, mean, angle areas zijn enzo. http://www.macdizzy.com/cylinder_map.htm ohjah en zoiezo ni vergete. voordat je in je cilinder gaat beunen moet je eerst weten waarom. bv veel mensen die maken hun uitlaatpoort hoger zonder te weten waarom. |
Auteur: | wesco [ zo aug 06, 2006 6:42 pm ] |
Berichttitel: | |
ja dat weet ik maar hep zoon progammatje van ( jaaps puch ) en met dit progammatje kom ik al een heel eind van wat mijn blowdane en zoo en als ik de uitlaat poort eventuweel 1 mm om hoog zauw leggen wat dan mijn tijuming is en ze voort maar zall het een alemaal goed door meenem in ieder geval met dat progamatje kom je al een heel eind |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |