Apriliaforum.nl
https://apriliaforum.nl/

standaard cilinder tunen
https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=12802
Pagina 1 van 1

Auteur:  rs50 carrera special [ wo mei 06, 2009 3:38 pm ]
Berichttitel:  standaard cilinder tunen

Hallo ik wil mijn inlaatpoorten van mijn standaard cilinder klein stukje groter maken en kijken wat ik uit mijn standaard cilinder kan halen waar moet ik rekening mee houden en moet ik speciale afmetingen aanhouden.
Groeten Jasper

Auteur:  MBgek [ wo mei 06, 2009 4:02 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

Veel plezier

viewtopic.php?f=20&t=1011

Auteur:  BKD [ do mei 07, 2009 12:19 am ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

je hebt pb :^^:

Auteur:  Jard [ do mei 07, 2009 9:31 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen



heeft ie vast veel aan, dat antwoord.

Auteur:  Royal Club [ vr mei 08, 2009 1:44 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

heb je wel gelezen wat er in dat stuk tekst staat?

Auteur:  rs50 carrera special [ vr mei 08, 2009 3:12 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

Ik heb er juist veel aangehad :D

Auteur:  Jard [ vr mei 08, 2009 5:36 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

Royal Club schreef:
heb je wel gelezen wat er in dat stuk tekst staat?

o, sorry. ik zag de link niet staan. O:-) excuses.

Auteur:  MBgek [ vr mei 08, 2009 7:40 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

Gast, beter lees je eerst voordat je zomaar gaat blaaten, geldt niet alleen voor dit topic maar voor 't hele forum ;)

Auteur:  Racekees [ ma mei 11, 2009 1:06 am ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

rs50 carrera special schreef:
Ik heb er juist veel aangehad :D


gelukt dan? :^^:

Auteur:  rs50 carrera special [ ma mei 11, 2009 4:01 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

Nee dat nog niet wil eerst even vergelijkingsmateriaal bij elkaar zoeken en testen dan tunen en dan vergelijken hoeveel verschil er zit tussen standaard maat en 0.5 mm groter 1.0 mm groter.

Auteur:  razor [ do mei 14, 2009 4:42 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

maar om welk blok gaat het?

lijkt me AM6 blok? Dan heeft het voor een standaard toch niet echt veel nut om aan inlaat te gaan zitten frezen. Heb je ook wat specialer gereedschap voor nodig...

Beter uitlaatpoort eerst wat bewerken. En met die alu originele 50cc van Am6 is het zelfs mogelijk om er fluiters bij te maken.

Heb je nog een redenatie waarom je een std. cilinder wilt tunen? Goedkoop hard gaan of..?

Auteur:  rs50 carrera special [ do mei 14, 2009 5:05 pm ]
Berichttitel:  Re: standaard cilinder tunen

Nou het zit namelijk zo in de zomervakantie komt er een andere cilinder, Dan pas ja dan want dan heb ik de tijd om hem goed in te rijden. Dus wil ik zoveel mogelijk uit mijn standaard cilinder halen aangezien er een nieuwe komt. En ik ben gewoon benieuwd hoeveel er nou in zo'n standaard cilinder zit. Wat bedoel je eigenlijk met fluiters ik zou niet weten wat het is zo bekend ben ik nog niet met het tunen.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/