Auteur |
Bericht |
zamatix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 01, 2008 8:04 pm Berichten: 66 Woonplaats: Koedijk ( Alkmaar )
|
 Ongeluk en wss einde rs 28/04/08
Laatst bijgewerkt door zamatix op di apr 29, 2008 9:19 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di apr 29, 2008 1:10 am |
|
 |
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
strip je brommer , en breng je frame naar Bakker frambouw. www.bakker-framebouw.nl , in heerugowaard , die richten frame's en velgen en voorvorken.
_________________ www.club-racing.nl
|
di apr 29, 2008 9:00 am |
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 01, 2008 8:04 pm Berichten: 66 Woonplaats: Koedijk ( Alkmaar )
|
tnx enig idee hoe duur dat gaat kosten hij is namelijk niet heel erg verbogen heb een lichte afwijking dus valt me al mee :)
andere schade gevonden: uitlaat lek bij bevestiging vanspruitstuk was echt nie zo en nog een scheur vlak voor me uitlaat demper maar die zocht ik al tijdje want me uitlaat klonk nie egt gedempt standaart uitlaat maar klinkt alles behalve standaart verder, kap scheur van koplamp tot knipperlicht links en de bevesiging van waar je voorkap ophangt ook je km teller is helemaal krom, weet iemand of dat te herstellen valt of hoe duur een nieuwe kost, hier wat foto's van dat ding
dit was nog met kap maar je ziet gnoeg:
zonder kap HET DEEL WAT IK BDOEL:
nu foto van hoe erg het is verbogen, het zit vast aan me frame dus ja... :

di apr 29, 2008 9:38 am |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
zonde man, maar zoals ik het nu kan zien op deze fotos is alleen je cockpitframe verbogen... waar is je grote frame gebogen? zou je et op de foto kunnen zetten?  het subframe is namelijk wel weer goed te krijgen het gaat erom dat het stuk waar je je voorvork doorheen stopt ( het balhoofd) dat die nog recht is.
di apr 29, 2008 10:06 am |
Persoonlijk album
|
 |
gsxr750
ApriliaForum Member
|
Denk dat je voorvork een tik heeft gehad en dat hij daarom afwijkt. Rijdt even langs je garagist en laat daar naar je voorvork kijken. De rest kun je zelf bestellen/fixen. Sluit ik mij bij Itakura aan dat alleen je cockpitframe verbogen is, was geloof ik 6 tientjes om die nieuw te bestellen.
Trouwens, hoe moeilijk is het om punten en hoofdletters te gebruiken? Heel je verhaal is één zin, dat is zwaar klote om te lezen!
|
di apr 29, 2008 10:51 am |
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
|
ja sorry daarvan en bdankt trouwens want dat zou het ook nog kunnen zijn
di apr 29, 2008 10:53 am |
|
 |
Dutchy_01
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 23, 2007 8:26 pm Berichten: 196 Woonplaats: Alkmaar
|
Echt zwaar kut
Kvindt de schade terouwens nog wel meevallen voor de klap die
we maakte! Gelukkig dat niemand van ons wat heb
En de rest gaat de verzekering maar uitzoeken...
|
di apr 29, 2008 3:08 pm |
|
 |
matys gsm
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 11:26 pm Berichten: 9 Woonplaats: alkmaar
|
IK HEB TOCH MOOI EEN KNIE DIE NAAR STRONT IS
whahahaahahah
succes met julie brommers jongens als mijn gsm strax weer thuis is gaan we wel weer ff toeren
laaatsssss
_________________ aprilia rs 50!!
|
di apr 29, 2008 4:58 pm |
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
|
ja joh jij wel mathijs mijn brommer en joue zijn nie eens rijklaar door dit 
di apr 29, 2008 7:15 pm |
|
 |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Frame en voorvork richten ben ik nooit zo weg van.
De plek waar het is verbogen blijft een zwak punt.
Als je nu bijvoorbeeld een stoeprand oprijdt heb je de kans dat die weer krom trekt... Plus het is niet zeker of hij na het richten 100% recht is..
Als ik jouw was zou ik dan gaan kijken naar een andere vork of frame.
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
di apr 29, 2008 7:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
|
je heb gelijk nol, ik had al een gaatje in me frame dus dat is natuurlijk al zwak punt.
dus als hij weer verbogen is word het alleen maar erger als ik hem laat richten maar, wat ik totnu toe weet is sub frame verbogen dus dat is niet zo erg verder ook nog koplamp bouten afgebroken maar daar lig ik niet wakker van
di apr 29, 2008 7:33 pm |
|
 |
simonfuria
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 08, 2007 7:14 pm Berichten: 133 Woonplaats: Eastermar
|
denk niet dat het frame verbogen is.
zal je voorvork wel zijn.
haal gewoon een nieuwe voorvork( zou ik tweedehands opzoeken)
en dan valt t vast wel mee.
di apr 29, 2008 9:39 pm |
|
 |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Daar dacht ik inderdaad ook aan simonfuria  heb je je voorvork al eens gecheckt?
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
vr mei 02, 2008 7:59 am |
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
|
ok subframe heb ik verhit en gebogen alles zit weer in elkaar en heb geen afwijking meer im back on road!
di mei 06, 2008 10:16 pm |
|
 |
|