Auteur |
Bericht |
zamatix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 01, 2008 8:04 pm Berichten: 66 Woonplaats: Koedijk ( Alkmaar )
|
 afvoeren!!
ik heb de kans dat ik een technische keuring krijg mijn rs heeft standaart uitlaat prop uitgeboord en loopt ongeveer 70 maar hij moet echt langzamer in iedergeval onder de 60 want moet ook voorkomen hoop dat ik ook op die manier kan bewijzen dat ik geen 70 heb gereden dus wat zou ik doen, alvast bedankt
wo maart 26, 2008 9:24 pm |
|
 |
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Even er een ring in zetten/lassen..
|
wo maart 26, 2008 9:25 pm |
|
 |
Koffiezetter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 9:40 am Berichten: 80 Woonplaats: Makkum
|
Ik heb ook een soort begrenzer , het is heel simpel
Stap 1 = zoek een moer
Stap 2 = draai deze in je demper
Stap 3 = is er niet.
ik weet niet hoeveel dit scheelt , maar zo is mijn brommer destijds wel door een RDW keuring gekomen.
wo maart 26, 2008 9:28 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
prop (laten) maken of kopen. bij de gamma oid kan je wel gewoon een carosoriering kopen die er presies in past, laat hem er bij een metaalbewerkings bedrijf inlassen voor een droge worst  of als de mogelijkheid er is doe je het zelf, die boor je uit totdat hij ongeveer 50 tot 60 kmh loopt.
En natuurlijk een setje sproeiers halen 
|
wo maart 26, 2008 9:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 01, 2008 8:04 pm Berichten: 66 Woonplaats: Koedijk ( Alkmaar )
|
ok tnx ik weet genoeg gaat lukken 
wo maart 26, 2008 9:38 pm |
|
 |
Fluo Red
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 06, 2007 4:51 pm Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schermer
|
En anders kom ik wel even langs..  Heb mijn brommer ook afgevoert met een prop in de uitlaat.. eerst ging hij tegen de 90 km/h. en nu loopt hij met de prop ongeveer 70.. Maare als er bijvoorbeeld vakantie is of een meeting haal ik die ring der zo weer uit en loopt hij weer 90 
_________________ Aprilia RS 50 05'
|
wo maart 26, 2008 10:19 pm |
|
 |
Markjee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 11:07 pm Berichten: 340 Woonplaats: Nieuwegein
|
Fluo Red schreef: En anders kom ik wel even langs..  Heb mijn brommer ook afgevoert met een prop in de uitlaat.. eerst ging hij tegen de 90 km/h. en nu loopt hij met de prop ongeveer 70.. Maare als er bijvoorbeeld vakantie is of een meeting haal ik die ring der zo weer uit en loopt hij weer 90 
same here, ringetje in mn cillinder gedrukt, uitlaat erop en dan scoort hij maar 54 op de roller  Ringetje heb ik er in 10 minuutjes uit, en dan weer lekker 75 boeken 
do maart 27, 2008 8:47 am |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
foto van het ringejte, want ik begryp et niet helemaal 
do maart 27, 2008 5:50 pm |
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
_________________ bier is lekker
|
do maart 27, 2008 6:19 pm |
|
 |
Fluo Red
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 06, 2007 4:51 pm Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schermer
|
Markjee schreef: Fluo Red schreef: En anders kom ik wel even langs..  Heb mijn brommer ook afgevoert met een prop in de uitlaat.. eerst ging hij tegen de 90 km/h. en nu loopt hij met de prop ongeveer 70.. Maare als er bijvoorbeeld vakantie is of een meeting haal ik die ring der zo weer uit en loopt hij weer 90  same here, ringetje in mn cillinder gedrukt, uitlaat erop en dan scoort hij maar 54 op de roller  Ringetje heb ik er in 10 minuutjes uit, en dan weer lekker 75 boeken 
Dat is zeker wel heeeel erg snel..
Ik zelf heb toch wel een tussen een kwartiertje en half uur nodig.. Om de kappen der aftehalen.. uitlaat der af.. Prop der uit.. Kappen der weer..  En dan lekker weer rieden 
|
do maart 27, 2008 6:22 pm |
|
 |
zamatix
ApriliaForum Member
|
dan word het toch ring lijkt me het simpelst om te doen 
do maart 27, 2008 6:33 pm |
|
 |
Fluo Red
ApriliaForum Member
|
Je kijkt maar 
|
do maart 27, 2008 6:46 pm |
|
 |
Markjee
ApriliaForum Member
|
Fluo Red schreef: Markjee schreef: Fluo Red schreef: En anders kom ik wel even langs..  Heb mijn brommer ook afgevoert met een prop in de uitlaat.. eerst ging hij tegen de 90 km/h. en nu loopt hij met de prop ongeveer 70.. Maare als er bijvoorbeeld vakantie is of een meeting haal ik die ring der zo weer uit en loopt hij weer 90  same here, ringetje in mn cillinder gedrukt, uitlaat erop en dan scoort hij maar 54 op de roller  Ringetje heb ik er in 10 minuutjes uit, en dan weer lekker 75 boeken  Dat is zeker wel heeeel erg snel.. Ik zelf heb toch wel een tussen een kwartiertje en half uur nodig.. Om de kappen der aftehalen.. uitlaat der af.. Prop der uit.. Kappen der weer..  En dan lekker weer rieden 
Je hoeft toch maar 1 zijkap eraf te halen?
vr maart 28, 2008 8:41 am |
|
 |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Fluo Red schreef: Markjee schreef: Fluo Red schreef: En anders kom ik wel even langs..  Heb mijn brommer ook afgevoert met een prop in de uitlaat.. eerst ging hij tegen de 90 km/h. en nu loopt hij met de prop ongeveer 70.. Maare als er bijvoorbeeld vakantie is of een meeting haal ik die ring der zo weer uit en loopt hij weer 90  same here, ringetje in mn cillinder gedrukt, uitlaat erop en dan scoort hij maar 54 op de roller  Ringetje heb ik er in 10 minuutjes uit, en dan weer lekker 75 boeken  Dat is zeker wel heeeel erg snel.. Ik zelf heb toch wel een tussen een kwartiertje en half uur nodig.. Om de kappen der aftehalen.. uitlaat der af.. Prop der uit.. Kappen der weer..  En dan lekker weer rieden  afstellen?..
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
vr maart 28, 2008 8:45 am |
|
 |
Markjee
ApriliaForum Member
|
Met dat ringetje hoef ik hem iig niet af te stellen, hij loopt goed dan.. Ringetje is ook neit groot hoor, maar het is net genoeg om hem op de roller niet door te laten trekken, op de weg haal ik 65 a 70 met dat ringetje
vr maart 28, 2008 8:46 am |
|
 |
|