Auteur |
Bericht |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
 80cc achterwiel?
hey ik krijg mijn rs met moeite op het achterwiel.
zit een top preformance 80cc op roze.
21mm en hmr/2.
ik moet echt moeite doen veel gas en koppeling laten schieten als ik stil sta om hem enig sinds hem op het achterwiel te krijgen.
met een technigas rsg wil het al beter:S
zit hier iets fout in afstelling of gewoon verkeerde techniek?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
do maart 06, 2008 7:23 pm |
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
rustig op trekken naar 8k in zen 1, koppeling laten slippen en hem 12 k laten brullen en laten schieten, rukje aan t stuur dan moet het lukken!
zoniet, dan heb je een kut brommer
wat voor vert. heb je ? ik kon met 14 - 47 nog wheelies met men roze top 
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do maart 06, 2008 7:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
nauw roze top heb ik zelf ook me gereeden en boven in is hij wel leuk maar onderin ist gewoon klooten (aircal 70 cc is goedkooper en heeft veel meer kracht boven en onderin als een roze top )
met je technigas uitlaatje begind je powerband eerder als bij je hmr/2 maar is ook eerder overzijn powerband heen terwijl je hmr/2 nog door gaat
ik denk als je echt vlot op je achter wiel wilt trekken je tog een andere cilinder moet aan schaffen
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
do maart 06, 2008 7:33 pm |
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
omdat ?
vriend van mij had toen een yasuni R1 op zen roze top, maakte maar 10k, maar ding ging hard op zen achterwiel....
als je niet oppaste, ging je gewoon achterover 
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do maart 06, 2008 7:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
heb je je koppeling wel aangepast?
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
do maart 06, 2008 7:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
|
aangepast? zitten pro race platen in. maar lukt wel hor op achterwiel als ik gewoon met koppeling speel maar ja dacht dat het ook wel zonder wou  en hoezo een andere cilinder? licht lijkt mij gewoon aan uitlaat
sbk heb ook 14-47 maar met rsg dan niet met hmr2 dan moet ik er 13 van maken dan heeft hij onderin te weinig.
en nog een dringende vraag. rij net terug van me werk en heb met bouchie mooi koffie bruin. maar sinds ik de technigas erop heb liggen word hij veel warmer:S 70+
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
do maart 06, 2008 11:37 pm |
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
probeer maar eens te rijden met een originele uitlaat, dan heb je veel lager ook veel meer kracht. Echter lever je bovenin GODSGRUWELIJK veel vermogen in 
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr maart 07, 2008 12:08 am |
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
|
hehe ik heb de stinger van me orignele uitlaat gehaald. dus bovenin zit helemaal niks  hij liep met de dr maar tot de 10000
dus denk niet dat het veel beter gaat 
|
vr maart 07, 2008 11:50 am |
|
 |
|