|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Achterrem werkt niet meer
Auteur |
Bericht |
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
 Achterrem werkt niet meer
De achterrem van m'n RS2 doet het niet meer.
Hij deed het normaal gewoon, ben zondag begonnen met het vervangen van tandwiel maar omdat ik toch nog een nieuwe ketting wilde hebben we dat vandaag gedaan. Nu is alles weer in elkaar en ik ging rijden, maar kwam erachter dat de achterrem het niet meer doet.
De ketting is uiteraard gespannen, dus er is ook met het achterwiel heen en weer gegaan (naar voren, naar achteren enzo).
Iemand die weet waarom mijn rem het niet meer doet? En heb ik een bekabelde rem of met olie?
|
di jan 15, 2008 12:14 am |
|
 |
helly
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 16, 2007 2:14 pm Berichten: 193 Woonplaats: Den Haag/Vooburg
|
neem aan olie. heb jeje rem eraf gehaald? heb je toen je rem ingedrukt..? gewoon even je reservoir opendoen. dan heel vaak "remmen" en steeds je reservoir bijvullen en na een tijdje doet ie het weeer
_________________ Veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop!
|
di jan 15, 2008 12:19 am |
|
 |
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Heb nog niks gedaan, alleen geconstateerd dat het niet werkt. Ga er binnenkort verder naar kijken. Maar als het reservoir leeg is, wat moet ik er ingooien voor olie?
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
di jan 15, 2008 12:27 am |
|
 |
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
_________________ .|..
|
di jan 15, 2008 12:31 am |