Brommer loopt nie goed geen compressie niewe cilinder+uitlaa
Hallo
Ik heb 2 maanden geleden een vastloper gehad daarna heb ik een nieuwe uitlaat (yasuni r1) en een niewe cilinder (50cc snel imitatie) gekocht
Dat heb ik er allemaal goed opgezet en nu loopt ie maar 10 km/h
Heb al verschillende sproeiers geprobeerd want ik dacht dat het daaraan lag, sproeier 76 tm 100 (in de carb met originele uitlaat zonderprop en originele cilinder had ik sproeier 74).
Me brommer heb ik vanmiddag naar de pits (scooterwinkel) gebracht.
Daar zeiden ze dat me cilinder niet goed is omdat de zuigerveren over elkaar heen kunnen en niet goed aansluiten en omdat er een klein hoekje zat in een spoelpoort. Bij 8 keer kicken hadden ze 6 compressie. Daarbij zeiden ze dat ik de cilinder helemaal goed had gemonteerd.
Toen ben ik naar theo van baden gegaan (andere scooter/brommer winkel) daar heb ik gezegd dat me brommer het niet goed deed cilinder laten zien enzo ze kijken ernaar en zeggen dat de cilinder goed is dat het allemaal onzin is begint ie een heel verhaal te lullen dat ik de zuigerklemmetjes die dingen die om de pistonpen gaan er moet afknippen omdat ze anders in de cilinder kunnen komen

terwijl dat niet is gebeurd en ook nie de oorzaak was van de vastloper met me oude cilinder daarna begint ie over dat me cilinder niet genoeg lucht krijgt enzo dat ik die 3 gaatjes in me luchtfilter groter moet maken en dat ik de cilinder niet goed heb gemonteerd terwijl dat wel zo is begint ie me uit te leggen hoe ik een cilinder erop moet zettee
Weet er iemand een oplossing voor dit probleem??
Alvast bedankt, Martijn