Auteur |
Bericht |
Passie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 13, 2007 5:03 pm Berichten: 18 Woonplaats: Huizen
|
 ik wil een aprilia classic
ik wil een aprilia classic gaan kopen
hij komt uit 1999 en heeft 15000
hij ziet er goed uit hij is blauw met goud.
ik ben naar mijn plaatselijke scooter handel geweest en die zegt dat aprilia classic's eigelijk oldtimers zijn en dat je er maar weinig op kunt rijden en dat er altijd veel aan moet gebeuren en dat er bijna geen onderdelen verkrijgbaar zijn.
ik vroeg me af wat jullie hier van vinden en of jullie me wat meer informatie over de classic kunnen geven?
en weten jullie ook hoeveel een classic ongeveer waard is als hij nog gewoon in orde is?
|
za dec 22, 2007 1:46 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
is toch zowieso feit ouder het model minder makkelijk de onderdelen daar moet je zowieso rekening mee houde 
|
za dec 22, 2007 1:48 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
een classic heeft een minarelli rv4 blok, nieuw zijn daar weinig onderdelen van te vinden, maar via sites als die van robbie leerkens ( www.aprilia-parts.nl) kun je eigelijk alles nog wel bestellen.. vaak wel redelijk snelle levering als je hem ff belt..
verder, een rv4 blok heeft wel vrij veel onderhoud nodig, en het is niet een van de beste blokken, dus hij wil nog wel eens kapot gaan..
verder het is echt een mooie brommer. maar of het een brommer is om echt elke dag mee naar school te rijden weet ik niet..
za dec 22, 2007 1:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
D-Cypher schreef: een classic heeft een minarelli rv4 blok, nieuw zijn daar weinig onderdelen van te vinden, maar via sites als die van robbie leerkens ( www.aprilia-parts.nl) kun je eigelijk alles nog wel bestellen.. vaak wel redelijk snelle levering als je hem ff belt.. verder, een rv4 blok heeft wel vrij veel onderhoud nodig, en het is niet een van de beste blokken, dus hij wil nog wel eens kapot gaan.. verder het is echt een mooie brommer. maar of het een brommer is om echt elke dag mee naar school te rijden weet ik niet..
AM5 blok, En dat is zeker geen slecht blok 
_________________ RS My07!!!
|
za dec 22, 2007 2:51 pm |
|
 |
helly
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 16, 2007 2:14 pm Berichten: 193 Woonplaats: Den Haag/Vooburg
|
am5 blok en ik heb daar nooit problemen mee. ik heb een custom gehad en het is wel een gaaf ding om te hebben. als de staat prima is, is ie ongeveer 1000 euro waard. iets minder voor minder bijzondere
_________________ Veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop!
|
za dec 22, 2007 2:56 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
za dec 22, 2007 3:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
dat is een red rose
in 1999 had de classic geloof ik zelfs al een am6, maar ben niet zeker
jouw plaatselijke scooterdealer is een eikel en weet blijkbaar niets van brommers, er zijn voor die brommer nog volop onderdelen te krijgen
za dec 22, 2007 6:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
thomasrs50 schreef: dat is een red rose
in 1999 had de classic geloof ik zelfs al een am6, maar ben niet zeker
jouw plaatselijke scooterdealer is een eikel en weet blijkbaar niets van brommers, er zijn voor die brommer nog volop onderdelen te krijgen
Am5 is die van 1999, Indd zoals ik ook al tegen hem zei, de dealer wil gewoon dat je een scooter van hem koopt, om een brommer van 9 jaar oud al oldtimer te noemen is een beetje vreemd  er zijn zat RSén die uit 1999 komen en die ook nog prima presteren.
Ik heb zelf een classic uit 1993 ( nog 6 jaar ouder dus) .
Ik ga niet zeggen dat je em MOET kopen, want als er wel iets mee is ( wat overigens met elke aankoop kan gebeuren ) Dan heb ik het weer gedaan
Maar Joost, Denk er goed over na Je weet dat mijne perfect is. Maar aan elke brommer kan iets mankeren.
Laterr spreek je wel weer
|
za dec 22, 2007 8:14 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
dan is de 2000 zeker am6 :)
za dec 22, 2007 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
BBC
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 6:49 pm Berichten: 172 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Ambt-Delden ( Twente )
|
ik weet niet of het al bekend bij je is maar mijn probleem met mijn (ex)classic was dat ik niet erg ver kon sturen omdat me knieën dan in de weg zaten en dan kun je wel denken dan doe ik mijn been opzij ja dat kan maar als je plotseling moet uit wijken gaat dat niet ( bij mij tenminste) en voor de rest wens ik je veel succes en plezier met je mischien toekomstige classic 
_________________ Mijn DRD :
http://www.apriliaforum.nl//viewtopic.p ... 154#212154 (update 07-02-2008)
|
za dec 22, 2007 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
een classic stuurt gewoon niet goed  , maar de zithouding is wel lekker relax
za dec 22, 2007 8:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Passie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 13, 2007 5:03 pm Berichten: 18 Woonplaats: Huizen
|
bedankt voor jullie reacties!
ik kan wel gewoon goed sturen met een classic gelukkig
ik ga die classic die ik wil kopen naar de dealer brengen om te kijken of er wat een mankeert zo ja dan los ik het op zo nee dan koop ik hem 
_________________ Aprilia rs50 special rossie
|
za dec 22, 2007 9:21 pm |
|
 |
BBC
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 6:49 pm Berichten: 172 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Ambt-Delden ( Twente )
|
dan wens ik je veel plezier en succes met je classic en als je hem hebt moet je natuurlijk wel even een gallerij aanmaken he 
_________________ Mijn DRD :
http://www.apriliaforum.nl//viewtopic.p ... 154#212154 (update 07-02-2008)
|
za dec 22, 2007 9:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
|
Lekker Joosie
Ik dacht al dat je het niet kon laten, ik ga wel mee als je m gaat halen :)
Bedenk wel dat het wel wat gaat kosten als je m naar de bromboer brengt.
En de verkoper moet er toestemming voor geven  Maarja als hij dat niet toelaat gewoon niet kopen. dat is logisch, want dan weet hij zelf dat er iets aan mankeert. Hopen dat er een winkel in de buurt is daar, anders word het zo'n gezeik
Spreek je!
ps. Ik ga nu ook ff een gallery maken
|
za dec 22, 2007 10:50 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
anders kan je robbie leerkes