Auteur |
Bericht |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
 Gisteravond ongeluk gehad ! UPDATE 1
PFFFFFFFFFFFFFFF,
gisteravond was ik samen met mijn vader wat mooie stoelen en 2 tafels ophalen op de kar.
Wij zaten samen in onze bus, gelukkig met d egorel vast.
ER begon zo'n mongool achter ons te slingeren en daarna kwam die ervoorbij en deed die dat aan voorkant.
me pa moest telkens uitwijken, en op t laatste moment komt er een afrit snelweg of rechtdoor, met middenin zo'n randje vluchtheuveltje.
op t laatste moment flikkert die bestuurder hem naar rechts en moeten we uitwijken naar links, komen op die middenrand vliegen omhoog en eindigen met 80 km/h in één klap stil op een paal.
o ik heb geen tijd om nu verder te schrijven, moet naar dokter
brb
Laatst bijgewerkt door aaron-tuareg op do okt 25, 2007 9:54 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo okt 24, 2007 7:52 am |
|
 |
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
idd sterkte
wo okt 24, 2007 9:01 am |
Persoonlijk album
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
zo lekker dan.. sterkte ermee..
heb je het kenteken van die gast?
wo okt 24, 2007 9:44 am |
Persoonlijk album
|
 |
Hog0-AF1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 20, 2007 4:11 pm Berichten: 15 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Groede
|
WTF wat een mongool die gast!
Sterkte!!
|
wo okt 24, 2007 10:22 am |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
zo faak
stertke man, echt genaaid
wo okt 24, 2007 11:03 am |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Verder niks ernstigs of?!?
Hebben ze die gast kunnen pakken of?
jammer dat die klootzakken altijd nog rondrijden 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo okt 24, 2007 11:26 am |
Persoonlijk album
|
 |
MG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 31, 2007 12:05 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3
|
Shiitt wat een idioot was dat dan? Ook niet even gestopt zeker toen hij jullie zag crashen 
Laatst bijgewerkt door MG op do okt 25, 2007 10:38 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
wo okt 24, 2007 12:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
 Re: Gisteravond ongeluk gehad !
aaron-tuareg schreef: op t laatste moment flikkert die bestuurder hem naar rechts en moeten we uitwijken naar links, komen op die middenrand vliegen omhoog e..
Als hij links van jullie rijd, moetie toch eerst over dat vluchtheuveltje heen ketsen en dan kantie toch pas rechts?  En Alstie rechts uitvoegt, kun je er links toch langsheen?
Ik snap je verhaal nog niet helemaal, maar het is iig kut voor jou en je pa..
_________________ Thom'z BeunBaas
|
wo okt 24, 2007 12:40 pm |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Hoe is het nu met jullie dan?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo okt 24, 2007 1:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Geerte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 18, 2006 8:12 pm Berichten: 266 Woonplaats: Brakel
|
nix ernstigs?
veel sterkte iig
_________________ Brommer weer gloedje nieuw!
Op zn Daan's: klein = minder gewicht = sneller!
|
wo okt 24, 2007 3:52 pm |
|
 |
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
He, ondertussen al weer nieuw nieuws? Hebben jullie iets? En kenteken van die gozer inderdaad?
Sterkte ieder geval 
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
wo okt 24, 2007 4:22 pm |
|
 |
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
 Re: Gisteravond ongeluk gehad !
petertzr schreef: aaron-tuareg schreef: op t laatste moment flikkert die bestuurder hem naar rechts en moeten we uitwijken naar links, komen op die middenrand vliegen omhoog e..
Als hij links van jullie rijd, moetie toch eerst over dat vluchtheuveltje heen ketsen en dan kantie toch pas rechts?  En Alstie rechts uitvoegt, kun je er links toch langsheen? Ik snap je verhaal nog niet helemaal, maar het is iig kut voor jou en je pa..
Ik vond het ook een vaag verhaal ja..maja sterkte dan maar..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
wo okt 24, 2007 8:27 pm |
|
 |
BBC
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 6:49 pm Berichten: 172 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Ambt-Delden ( Twente )
|
sterkte
_________________ Mijn DRD :
http://www.apriliaforum.nl//viewtopic.p ... 154#212154 (update 07-02-2008)
|
wo okt 24, 2007 9:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Idd heel veel sterkte toe gewenst.
En laat de rest van het verhaal ook ff horen..
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
wo okt 24, 2007 10:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
ik zou een klein stukje vervolgen, heb namelijk voornamelijk op bed gelegen.
heb volgens dokter en ziekenhuis 7 zwaar gekneusde ribben, aangezien ze nogal naar buiten steken en blauw zijn...
dus ik heb behoorlijk pijn.
Ik weet het verhaal klinkt heel raar, maar die andere auto heeft idd metze rechter achterband ook over dat vluchtheuveltje gereden.
ehm
na de keiharde klap ben ik direct de auto uit gesprongen, en duidelijk nagekeken voor het kenteken, die ik gelukkig goed zag.
naar de mening van mij en mijn vader heb die dat gezien, want net voordat die op de snelweg zat remde die en draaide die terug over de middenberm naar de baan terug.
me pa is gelijk naar die auto gegaan, want mijn pa was natuurlijk woedend, hij heeft jaren voor deze ford transit gespaard om mijn gehandicapte moeder te kunnen vervoeren, en in 1 klap is dat sparen weg door zo'n klootzak. (sorry voor taalgebruik)
do okt 25, 2007 9:43 am |
|
 |
|