Auteur |
Bericht |
rs75
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 24, 2007 7:29 pm Berichten: 67 Woonplaats: Stad aan Het Haringvliet
|
 Boete verkeerde weg, zonder bewijs materiaal.
En ja hoor, word ik net even gebeld door de politie,
Die %^$^&%$%^$^%$&^$*$ beweren dat ik op 25 SEPTEMBER!!
op de n215 (uit stellendam) heb gereden, en daarna secundair naar (dirksland) en vervolgens richting middelharnis.
Dus die "aardige" man wijst mij er even op dat ik over 4 weken een accept giro in de bus krijg.
Dus ik vraag aan die man of die foto of videomateriaal er van heeft om te kunnen bewijzen dat ik daar gereden heb, hiervan zegt hij dat hij zijn ogen heeft gebruikt en dat het volgens de wet niet nodig is.
Maar waarom komen ze dan nu na bijna een maand er ineens mee dat ik daar gereden heb.
(misschien weten jullie al van het Topic Geluk of geen geluk, dat ik pas geleden ben aangehouden)
Nu vraag ik dus aan jullie of hij hier uit ze nek zit te lulle, en of hij bewijs materiaal ervoor nodig heeft om mij een boete te geven, dus of ik bezwaar ken schrijven?
Of is het echt zo volgens hem dat het zo in de wet staat dat dit allemaal niet nodig is, en dat hij als enige getuigen mij deze boete kan geven.
Ik word hier helemaal kakzat van van die %^%& die niks beters te doen hebben dan boetes geven.
Sorry voor dat boze gedoe e.d maar ik hoop dat iemand mij hier eventjes mee kan helpen, alvast ebdankt 
|
wo okt 17, 2007 5:46 pm |
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
ze hadden je moeten aanhouden dit mag niet , en is vast een geintje van je iritante buurman ofzo
|
wo okt 17, 2007 5:53 pm |
|
 |
rs75
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 24, 2007 7:29 pm Berichten: 67 Woonplaats: Stad aan Het Haringvliet
|
Nee, heb geen buren
Maar hij wist precies gegevens van me brommer, en dat brommer op me moeder haar naam staat, sinds wanneer die was verzekerd e.d
Maar hij mag toch NOOIT als enige getuigen mij zomaar na bekant een maand bellen om een boete te geven.
Die kloothommel komt ceker weer niet aan ze quota toe deze maand.
|
wo okt 17, 2007 5:56 pm |
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
nee mag niet zoals ik al zei , had die je aan moeten houden
|
wo okt 17, 2007 6:30 pm |
|
 |
rs75
ApriliaForum Member
|
Dus in name van wat moet ik mijn bezwaarbrief schrijven, en staat er ook ergens vermelding naar regel in de wet dat dit zo is?
|
wo okt 17, 2007 6:35 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Een agent hoeft je helemaal niet aan te houden hoor. En het woord van de agent geld boven het woord van jou.
Dus, wat hij beweerd, heb je die overtreding ook echt gemaakt? Zo ja, dan moet je dat gewoon erkennen en de boete betalen.
Als het niet waar is heb jij natuurlijk het recht om er tegenin te gaan en je kan vertellen waar je toen wel was.
Je moet het zo zien, de agent is de ooggetuige voor de officier van justitie. Daarmee kan de officier van justitie aantonen dat jij een overtreding hebt gemaakt. Oftewel, er is bewijs tegen jou.
Laatst bijgewerkt door peteRS op wo okt 17, 2007 6:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo okt 17, 2007 6:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs75
ApriliaForum Member
|
Ten eerste weet ik echt niet meer wat ik op 25 september gedaan heb, ja hoogstwaarschijnlijk naar school.
Maar ik heb altijd begrepen dat een agent minimaal een getuigen nodig heeft dus een mede agent. Om je eventueel te beboeten.
|
wo okt 17, 2007 6:38 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Nou hij heeft al het goed is een proces verbaal geschreven dus dat zit wel goed.
Als jij het er niet mee eens bent dan heb je alle recht om het voor te laten komen. Het argument dat jij het niet meer weet is geen reden om de boete kwijt te schelden.
|
wo okt 17, 2007 6:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs75
ApriliaForum Member
|
Maar waarom komt hij er dan na bijna een maand mee dat ik daar ineens ree?
Waarom heeft hij me dan niet meteen opgebeld?
|
wo okt 17, 2007 6:49 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Ja dat moet je um zelf vragen  Hier doen ze meestal dat gele papiertje opsturen als ze je verder niet hebben aangehouden.
Wacht maar eerst de acceptgiro af, nu kan je namelijk nog helemaal geen klaagschrift indienen.
|
wo okt 17, 2007 7:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 06, 2007 1:00 pm Berichten: 260 Woonplaats: Hoogvliet Rt.
|
haha, die agent mag je gewoon boete geven, had ik ook :)
hij zegt gewoon, je krijgt je bekeuring thuis gestuurd, is zelfde als dat je geflitst word, je krijgt je boete ook automatisch thuis, word je ook niet aangehouden..
bekeuring is 35 euro,
ik reed met 125 km ( op die agent buiten dienst z'n autoteller ) en hij zei dat hij me niet op snelheid kon pakken omdat ze tellers niet geeikt waren, maar voor die op autoweg rijden heb k m liggen thuis. 
_________________ soldaatjeh's straatmonster project
|
wo okt 17, 2007 7:09 pm |
|
 |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
om alle duidelijkheid weer even omhoog te halen....veel mensen denken toch dat bezwaar maken erg makkelijk is...iedereen is zuur als die een bekeuring krijgt en de smeris is ook lang niet altijd netjes in hun aanpak maargoed....
http://www.verkeershandhaving.nl/?s=66&gw=bvom
doe de test...verder kan je er bijna alles vinden wat je wilt weten....

_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
wo okt 17, 2007 7:20 pm |
|
 |
rs75
ApriliaForum Member
|
Ik kom er niet helemala uit met die test, want ik krijg geen bekeuring voor me snelheid, maar zogezge ddat ik op een weg ree waar ik normaal niet mag komen.
En dat word niet in die tekst gevraagd.
|
wo okt 17, 2007 8:52 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Mijn vader kreeg een keer ok een prent thuis met de foto er bij, met zijn auto.....
te hard gereden, terwijl hij daar niet had gereden en niemand in zijn auto daar had gereden, bleek die auto ok gestolen te zijn met een vals kenteken, maar mooi dat mijn vader hier een prent kreeg  ( overgrens niet betaald, want later bleek dat die auto gestolen was  )
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo okt 17, 2007 9:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|