HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 9:22 pm

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Geluk of niet? 
Auteur Bericht
rs75
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Geluk of niet?
Ik zal eventjes mijn verhaal vertellen.

Vandaag rond 2 uur was ik uit van school, ik zit zelf in brielle op school en woon in Stad aan het Haringvliet, dus ik moet een afstandje afleggen met me brommer van ong 40km, elke dag kom ik ongeveer 4 keer polite tegen en tot vandaag is het allemaal goed gegaan.
Maar toen, ik dacht laat ik ff lekker over de auto weg rijden, was die fietspaden helemaal zat, dus had een lekker gangetje van 110-120.. heb dus een politie busje mij gespot, ze hebben blijkbaar 10km lang achter mij gezeten en na 10km hebben ze mij van de weg gehaalt, Dus ome agent stapt uit ze busje en loopt naar mij toen en vroeg waarom ree je over de n215? Ik zo ja dan ben ik lekker snel thuis,
Agent: dat was te merken want we moesten 130km/h rijden om je bij te houden.
Ga maar even in het busje zitten, heel verhaal van hem gehad dat zijn brommer vroeger 160km/h liep en dat het best gevaarlijk is, en dat die me al vaker heb zien rijden, maar hij wilde me geen bekeuring geven voor me snelheid alleen omdat ik op verkeerde weg ree.
Komt die B^%$tch collega aan en zegt nee niks dervan we gaan hem bekeuren op ze snelheid.
Agent: Laten we hem dan op ze minst matsen, laten we zeggen dat hij 25km/h te hard ree, anders heb die allemaal gezeur met officier van justitie. Dus vrouwtje gaat ermee akkoord.
Ik afspraak met politie agent gemaakt dat hij over tijdje naar me brommer komt kijken even rondje doen dat die weer beetje normaal loopt (ik hoef me brommer niet standaard te maken) Dus ik zat echt al raar te denken van huh? :0o: Mag hij dit trouwens buiten het politie gebeuren om wel doen, rondje op mijn brommer rijden en kijken of alles in orde is (achterrem deed het niet goed enz. en voor de snelheid) Dus volgens mij heb ik hier heel erg geluk gehad want als je met 120 km/h gepakt word heb je volgens mij fikse boete? Maar toch vind ik het raar van die politie agent hij was zelf denk in de 20.

Dus mijn vraag luidt dan, mogen ze dit wel doen?
Mijn brommer buiten politie gebeuren testen en de boete flink verlagen

Ik kom er nu iig met een "Kleine" boete van 172 euro vanaf. :((

wo okt 03, 2007 9:13 pm
Profiel
Raphaƫl
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik zou niet vragen of hij dit wel mag doen, je matsen namelijk zeker niet.

Ik zou zo'n kans absoluut met beide handen aangrijpen aangezien je heel erg veel geluk hebt hiermee.

wo okt 03, 2007 9:16 pm
Profiel
Jeffrey56
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Denk dat oom agent alleen een rondje op je brommer wil rijden omdat hij je brommer gewoon bruut vind. Maar je heb sowieso geluk gehad :devil:

wo okt 03, 2007 9:16 pm
Profiel
Lex
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 15
Antwoord met een citaat
Bericht 
kijk politieagenten zien echt wel het verschil tussen associale scootersjonnies en iemand die normaal op de weg rijdt met het verkeer mee. Denk dat ze het allang al goed vonden da tjij niet met 120 over het fietspad aan het scheuren was.

Oom agent is lang niet zo slecht als iedereen denkt ;) niet allemaal iig, sommige agenten snappen dat de wet niet de bijbel is en dat je niet altijd de verkeersveiligheid in gevaar brengt als je je niet aan de regels houdt (het gaat uiteindelijk tog om de verkeersveiligheid, niet om wat de regering heeft besproken)

wo okt 03, 2007 9:21 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
korl
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
damn.. die wil ik ook hebben hier :P

wo okt 03, 2007 9:21 pm
Profiel WWW
rs75
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Oom agent zei zo, je heb geluk dat ik je getroffen heb want de rest is nie zo simpel, dan had die al lang achterin het busje gelegen. Maar damn wat schrok ik toch even zeg toen die zei dat ze 130 moesten rijdne om mij bij te houden, even zo'n flits van, brommer in de pers.

wo okt 03, 2007 9:26 pm
Profiel
Lex
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 15
Antwoord met een citaat
Bericht 
volgens mij mogen ze je brommer niet slopen, niet na je eerste keer iig O:-)

wo okt 03, 2007 9:28 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
rs75
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Hmm.. toch nog wat geruststelling :^^:
Maarja met zo'n snelheid kan je er op wachten, heb nu een half jaar geluk gehad en een paar keer heel veel geluk!!! Maar op een dag zoals vandaag gebeurt het gewoon.

wo okt 03, 2007 9:31 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]