Geregistreerd: vr dec 23, 2005 12:57 am Berichten: 13 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Roermond
Ophanging van de achterveer (Af1 Sintesi)
Ik heb een vraagje,
heeft iemand een duidelijke foto van de achterveer, en het gedeelte waar het aan vast zit, van een aprilia af1 sintesi.
Want ik heb de mijne uit elkaar liggen maar heb geen idee hoe dat systeempje in elkaar heeft gezeten,
Dus heb je een mooie duidelijke foto laat het me dan ff weten Dank u dank u
Geregistreerd: vr dec 23, 2005 12:57 am Berichten: 13 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Roermond
niemand een duidelijke foto??
Ik heb vandaag namelijk mijn frame en alles terug gekregen van spuiter, ziet er btw erg strak uit , maar ik wil morgen eigenlijk beginnen met opbouwen.
Dus hoop dat iemand een foto heeft
deze kan trouwens dicht heb het voor mekaar stelde uiteindelijk helemaal nix voor heb voorbeeld van de mono ophangen van een rs om gepakt is namelijk precies de zelfde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum