Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
ga niet echt zo rap met de setup die ik heb. https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=7607 |
Pagina 1 van 3 |
Auteur: | steff [ za sep 22, 2007 5:20 pm ] |
Berichttitel: | ga niet echt zo rap met de setup die ik heb. |
mijn setup is : 70cc cilinder van HEBO MANSTON arrow racing uitlaat , 21mm carbu dell'orto , gewone powerfilter,metrakit pro race koppeling en toch ga ik maar 105 km/h wat zou ik nog veranderen want met een hebo zou je toch veel sneller moeten gaan!??! |
Auteur: | *Thomas* [ za sep 22, 2007 5:22 pm ] |
Berichttitel: | |
koppeling moet je een metalen tussenplaat bijvoegen of een 5 plaats (polini of je huis afdraaien) carb moet je toch op een 24mm of zelfs een 28mm mikken |
Auteur: | steff [ za sep 22, 2007 5:24 pm ] |
Berichttitel: | |
als je een 28mm carbu steekt hoe moet je dan die inlaat vergroten? wat moet je dan allemaal veranderen als je een 28 steekt? |
Auteur: | *Thomas* [ za sep 22, 2007 5:32 pm ] |
Berichttitel: | |
gewoon blokje uit je membraan halen of een vl6/15 membraan en je vertanding natuurlijk euh, koppeling is denk ik het probleem bij jou en de uitlaat zal ook niet al te best zijn voor zo een extreme setup. |
Auteur: | roel88 [ za sep 22, 2007 5:49 pm ] |
Berichttitel: | |
Met deze setup moet je zowiezo al harder kunnen dan 105. Ik denk dat je gewoon even goed moet gaan afstellen. En natuurlijk vertanding aanpassen |
Auteur: | mean red rs [ ma sep 24, 2007 8:21 pm ] |
Berichttitel: | |
koppeling en afstellen. carb kan opzich nog wel. |
Auteur: | steff [ ma sep 24, 2007 8:40 pm ] |
Berichttitel: | |
mijn carbu was wel volledig verkeerd afgesteld want men membraam was scheefgetrokken en er stak een verkeerde sproeier in maar dan nog gaat hij niet zo snel gaan..... die cilinder moet toch véél sneller kunnen?!? wat bedoel je eigenlijk met je koppeling afstellen? |
Auteur: | danlen [ ma sep 24, 2007 8:46 pm ] |
Berichttitel: | |
als je de echte manston hebt moet je veel harder kunnen -carb 21mm is wel goed voor straat , ga je groter xuipt die ook meer -uitlaat is denk ik grootste probleem , weet niet of arrow een hoogtoerige is , probeer eens een hmr/2 , of het best een r3/pro race - koppeling goed genoeg als die niet slipt - how staat je squish ??? , dat scheelt ook een hoop als die niet goed staat maar je moet nu zowiezo 120 kunnen halen , wat is je vertanding ? |
Auteur: | *Thomas* [ ma sep 24, 2007 9:23 pm ] |
Berichttitel: | |
arrow is zoals een gianelli |
Auteur: | steff [ ma sep 24, 2007 9:29 pm ] |
Berichttitel: | |
wat is je squish?? het is een arrow racing maar wel maar een 50cc. - Cilinderkit + kop Hebo Manston2 RS50 (AM 345-6) 70cc 299,00EUR is de cilinder dat ik heb!! |
Auteur: | kaasmonster [ ma sep 24, 2007 10:48 pm ] |
Berichttitel: | |
Waarschijnlijk gewoon fout afstellen. De uitlaat bepaald meer dan 50% van je vermogen. Zit er dus een uitlaat op, die niet lekker past bij je setupje, dan heb je al een probleem. Ook kan het zijn, dat je makkelijk 20% vermogen verlies hebt, omdat je je squish totaal niet afgesteld hebt. En met 21mm moet je ook gewoon flink kunnen blazen |
Auteur: | No fear [ ma sep 24, 2007 10:49 pm ] |
Berichttitel: | |
Je uitlaat denk ik dat ie tegenhoud |
Auteur: | steff [ di sep 25, 2007 10:18 am ] |
Berichttitel: | |
dus een hmr/2 of een R3 race uitlaat er gewoon ondersteken?! wat zijn de prijzen van die uitlaten?! als je imand weet dat wilt wisselen tegen een arrow racing uitlaat in goede staat! |
Auteur: | sbk replica [ di sep 25, 2007 10:29 am ] |
Berichttitel: | |
ik zeg r3, mooi hoogtoerig, die zijn wel ff duurder, maar wel super! en een ander membraampje, zal ook geen kwaat doen! Gr |
Auteur: | petertzr [ di sep 25, 2007 11:53 am ] |
Berichttitel: | |
sbk replica schreef: ik zeg r3, mooi hoogtoerig, die zijn wel ff duurder, maar wel super! en een ander membraampje, zal ook geen kwaat doen! Gr Dat membraanpje ander is nutteloos. Hooguit carbon plaatjes erop maar verder is een ori membraanhuis gewoon goed spul als dat stufferblok eruit is / op maat. Kijk inderdaad ook naar je squish! Die bepaal je door een stukje tin te pakken van een mm oid. Vervolgens steek je dat stukje door je bougiegat in je cilkop en meet je de squish door het stukje tin tegen de wand aan de houden boven de zuigerpen terwijl je de ontsteking voorbij het bovenste dode punt draait. Dan meet je dat stukje tin aan het uiteinde, het zou iets van 0,6 mm dik moeten zijn voor op straat. |
Pagina 1 van 3 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |