|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
koppeling probleem
RS50 wayblue
ik heb het ook, ik had mn koppelingshevel op mn blok eraf gehaald, en mn koppeling ook, toen ik het trug deed ontkoppelde hij nie meer, ik moest toen de stel schroef op mn koppelingshart heel ver in draaie, toen kon dat pennetje pas mn koppelingshart wegduwe(ontkoppele), het lijkt dus wel alsof dat pennetje te kort is, wat kan er gebeurd zijn, want nu ook als hij warm is kan ik hem nie in zn vrij zette hij trekt hem gewoon door naar de volgende versnelling, en aan de kabel kan ik het ook nie verandere...
RS50 wayblue
uuh, ik rij er al een tijdje mee zo, hoe kan ik het zien zonder mn blok uit elkaar te hoeve hale?
Tjerk
Kon al closed zei topicstarter
bij deze
-------------------------------------------
dan maar een nwe openen...
alleen carter aan koppelingskant eraf halen, 4 schroeven los halen? weet je hoeveel werk dat is dan valt mn hele versnellingsbak uit elkaar, en ik heb nog nooit 1 carter eraf gehaald behalve bij de koppeling, en het zijn wel wat meer dan 4 bouten, als ik het uit elkaar haal kan ik het dan weer makkelijk in elkaar zetten? en wat moet ik dan nog meer voor speciaal gereedschap hebbe behalve een vliegwiel trekker?
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
ma sep 10, 2007 4:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Je hebt er niets bijzonders voor nodig, je moet even je olie en kvs aftappen (evt bij howto's kijken..). Vervolgens moet je die 4 schroefjes op je koppeling loshalen en dan het hart van je koppeling eraf. Dan zie je dat stiftje, die moet je even eruit halen door de brommer schuin naar rechts te houden. Na dat stiftje moet er een balletje komen en nog een lang stiftje. Als dat balletje er niet bijzit is dat je probleem, daardoor koppel je ook zo moeilijk
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma sep 10, 2007 4:31 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
oh ok dat heb ik wel vaker gedaan ik dacht de andere kant maar toen ik de koppeling eraf had gehaald kwam er wel een lang stifje uit na het stifje op de koppeling herinner ik me nu , oh dan doe ik er wel een nieuw balletje in, die andere is er dan uit gevallen
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
ma sep 10, 2007 5:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|