Geregistreerd: do mei 25, 2006 12:08 pm Berichten: 89 Woonplaats: goes
KM teller doet het niet????
Mijn kilometerteller doet het niet ik hem de kabel uit de km teller gehaald (er steekt dan een stukje uit de buitenkabel dat is dan de binnenkabel wat gaat draaien. Dus heb ik de kabel uit de km teller gehaald en ik ging rijden en toen zag je de binnenkabel draaien dus die hoort het te doen. Maar na een paar seconden (onder het rijden niet lopen maar rijden dus zo'n 55/60 km per uur dan draait ie en dan blijft ie draaien en gaat ie dan na een paar seconden trekt ie iets naar binnen(de binnenkabel gaat stukje in buitenkabel) Daarna stopt ie met draaien en steekt hij er nog wel uit. Als ik er onder het rijden dan aan de binnenkabel trek. Dan gaat hij weer draaien. En daarna stopt ie weer gaat ie weer klein stukje er weer in. En dan trek je het er weer uit draait ie weer en daarna weer hetzelfde.
Wie weet wat ermee is. Is de kabel kapot of is het het stuk bij het wiel?????
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
kan, of beneden is er een stukje van de kabel wat vierkant hoort te zijn rond geworden. Of de binnenkabel is toch niet helemaal heel maar hapt soms nog wel in elkaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum