Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
RS 125 https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=6601 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | Rebel [ za jun 02, 2007 11:33 pm ] |
Berichttitel: | RS 125 |
Heej allemaal. Ik heb echt al een tijdje gespaard en wil echt super graag als ik mijn motor rijbewijs heb een RS 125 rijden. Het liefst een MY06/07 Alleen weet iemand waar je die dingen hier in Nederland krijgt? want ik vind ze echt nergens. En wat zijn de nieuw prijzen daarvan? Tevens ze leveren toch maar 11 kw ofzo? hoe kun je dit makkelijk omhoog brengen naar 25 ofzo? Alvast bedankt |
Auteur: | Midi RS [ zo jun 03, 2007 12:41 pm ] |
Berichttitel: | |
nieuwprijs is ongeveer 5000 euro... ze zijn vast bij aprilia dealers te krijgen.. |
Auteur: | Sendatje [ zo jun 03, 2007 2:39 pm ] |
Berichttitel: | |
De nieuwe modellen zitten wel vast aan strenge emissie eisen. Reken er niet op dat je een 2007 model net zo snel is als een 2000 model. Zelfs als je em helemaal ontgrenst hebt. Begrenzers kunnen zijn: Prop in de uitlaat en CDI begrenst. De dealer kan er je vast meer over vertellen. |
Auteur: | *Thomas* [ zo jun 03, 2007 2:43 pm ] |
Berichttitel: | |
PK van de nieuwe rs is wegens de emissienormen maar 29pk (ipv 30+ op de vorige modellen) |
Auteur: | sbk replica [ zo jun 03, 2007 3:10 pm ] |
Berichttitel: | |
ik denk dat je beter een wat oudere met weinig km's kunt kopen :) arrow eronder en knallen maar |
Auteur: | Rebel [ do jun 07, 2007 10:50 am ] |
Berichttitel: | |
Ja denk het ook dat ik me een chesterfield ofzo haal ik re-design hem toch wel ff andere carb erop andere uitlaat en gaan met die banaan he Als ik er 1 gevonden heb laat ik nog wel iets weten |
Auteur: | Sendatje [ do jun 07, 2007 12:12 pm ] |
Berichttitel: | |
Beter koop je een RS125 met een rotax 123 blok eronder, gooi er een 160cc polini cilinder op, een jollymoto uitlaat en meng je benzine handmatig. Weet je zeker dat je de 200 haalt. |
Auteur: | Rebel [ do jun 07, 2007 12:17 pm ] |
Berichttitel: | |
ik ga niet eerst een motor voor best nog veel geld kopen dan een heel nieuw blok erop mieteren ik hoef ook geen 200 te halen 180 is fijn zat gezien dit me 1e motor is en ik dan toch aan het gevoel moet wenen denk ik zelf zo. maar meer opvoeren kan altijd nog he |
Auteur: | Ferran [ do jun 07, 2007 12:23 pm ] |
Berichttitel: | |
ik heb nog een mooie chesterfield te koop in zeer goede staat, wel met kap schade, zeer goede en betrouwbare motor en met een rotax 123 blok laat me even weten als je t wat vind, hij staat ook bij te koop aangeboden |
Auteur: | Rebel [ do jun 07, 2007 3:00 pm ] |
Berichttitel: | |
Ja zag het net maar wat voor beurten heeft hij al gehad? Hoe ben je ermee omgegaan inrijden etc? misschien al nieuwe cilinder op? Wat moet nog gebeuren? en hoe erg zijn de kappen eraan toe? |
Auteur: | Ferran [ do jun 07, 2007 3:38 pm ] |
Berichttitel: | |
thuis heb ik een eigen werkplaats voor motoren, hier voer ik alle reparaties en onderhoud zelf uit. de motor is volledig nagekeken, hierbij zijn vervangen: cilinder zuiger pakkingen lagers schakelvorken achterband alle vloeistoffen remblokken voor motor is zeer goed afgesteld en elektrisch werkt alles met de nieuwe cilinder en zuiger is de motor 500km ingereden de kappen zijn aardig goed beschadigt geen scheuren wel krassen is goed op te knappen, motor is namelijk bijna compleet zwart en stickerset is 50,- er hoeft weinig meer aan te gebeuren, buiten de kappen om |
Auteur: | Rebel [ do jun 07, 2007 3:51 pm ] |
Berichttitel: | |
En hoe heb je die 500 km gereden ermee? |
Auteur: | *Thomas* [ do jun 07, 2007 6:33 pm ] |
Berichttitel: | |
Sendatje schreef: Beter koop je een RS125 met een rotax 123 blok eronder, gooi er een 160cc polini cilinder op, een jollymoto uitlaat en meng je benzine handmatig. Weet je zeker dat je de 200 haalt. 160 polini is niet sneller dan de ori cilinder en loopt sneller vast 200 is onmogelijk met een normale vertanding, daarvoor moet je je cilinder een max tunebeurt geven en best ee andere nica wand in combinatie met een opmaat uitlaat en een grotere carb beste wat je op een standaard rs 125 doet is een 34mm mikuni carb en een arrow uitlaat, gaan ze makkelijkER de 170/175 halen en goed optrekken |
Auteur: | Ferran [ do jun 07, 2007 6:40 pm ] |
Berichttitel: | |
Rebel schreef: En hoe heb je die 500 km gereden ermee? niet boven de 6000 toeren |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |