Geregistreerd: wo mei 16, 2007 9:48 pm Berichten: 21 Woonplaats: Rijsbergen
Startmotor
Wie kan mij helpen, ik heb vandaag een startmotor gekocht voor mijn aprilia af1 futura maar ik zou niet weten hoe ik die erop moet zetten. Ik heb een foto van de startmotor het is de linkse van de foto.
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
hebje de zij-kuipen er al afgehaald?..
daarna haal je even je vliegwieldekseltje eraf..
weetniet of de oude startmotor ernog opzit? zo ja haal je hem er af.. en dan opletten hoe je dat doet.. en dan plaats je de nieuwe..wijst zich vanzelf.
zoniet.. probeer hem in dat gat ''opening'' onder je blok te doen..hij past maar op 1 manier..
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
Die linker, de dunste zijn klote startmotors, zwak en trekken de accu snel leeg, die oude zijn gewoon veel beter.
Er hoor trouwens wel nog een beugeltje bij wat om het kopere gedeelte van de motor heen klemt en dan vast word geschroeft onder je blok als extra ondersteuning.
Geregistreerd: wo mei 16, 2007 9:48 pm Berichten: 21 Woonplaats: Rijsbergen
bedankt voor de antwoorden! ik denk dat ik de startmotor er morgen opleg en dan hem dan even naar de dichtbijzijnde brommer winkel loop ( is 14km) omdat, hij niet meer wil starten en hij lekt koelvloeistof en hij is slecht afsgesteld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum