|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Frame coaten
Hallo,
Ik wil mijn frame laten coaten maar mijn framenummer moet natuurlijk behouden blijven. Het frame word gestraald en daarna gecoat. Hoe hebben jullie ervoor gezorgt dat het framenummer zichtbaar blijft en dus niet met stralen verdwijnt.
|
za mei 26, 2007 7:07 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Als het goed is zorgen ze daar bij de coater voor, moet je wel ff zeggen dat dat deel niet gecoat mag worden natuurlijk
_________________ De NnisRs
|
za mei 26, 2007 8:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Het word via via gecoat , weet zelf niet zeker of hij bij een bedrijf werkt. Hij is al gemailt maar wou ff weten wat jullie ervaringen hier mee zijn.
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
za mei 26, 2007 9:31 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
De coater kan het als het goed is afplakken. Iets wat ze bij mij waren vergeten en dat is erg vervelend om het mooi eraf te halen. De coater heeft daar gelukkig wel een goed zuurmiddel voor.
|
di mei 29, 2007 7:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ze hebben daar van die speciale tape voor om zoiets af te plakken. Zelf nooit met een framenummer gedaan maar als je dat nou mooi rechthoekig afplakt en dan na het coaten wel even het kale deel in de blanke lak zetten.
|
di mei 29, 2007 8:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
sybrand
ApriliaForum Member
|
wat kost zandstralen en coaten samen eigenlijk?
_________________ MH RX repairs in halfvolle gang
|
zo jun 03, 2007 11:22 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|