ongeval- RS50 waybleu , schade door expert: 1038.25 euro!!!
Auteur |
Bericht |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
 ongeval- RS50 waybleu , schade door expert: 1038.25 euro!!!
ik ben vanochtend gevallen  ... ik reed op de parallel weg en er reed nog een scooter voor me, een auto stopte nog maar net voor die scooter, hij stond al een halfe meter over de streep met haaientanden heen toen die stopte voor die scooter, ik denk dat hij hem nakeek en mij niet zag, dus hij gaf weer gas en ik kon niet meer stoppen, toen remde ik zo hard dat ik onderuit ging(je denk vast sukkel rij er dan omheen maar dat ging nie meer, twas een reactie dat ik mn remme vol indrukte!! ik had het ook liever anders gewild natuurlijk) hij stond daarna 1m over de streep, hij had dus maar een halve meter gereden maarja ik schrok er dus van, als ik niet geremd had had ik er wel bovenop gezeten, het ging zo snel met die scooter voor me ook, hij was meteen boos enzo, en zij ja eigen schuld moet je maar niet zo hard rijde enzo, (ik ging 30-35)dus ik zei is nie mij schuld, toen was er gelukkig een aardige man en die belde de politie, toen moeste we schade formulier invullen, maar ik heb hem niet geraakt dus mischien word dat een probleem met de verzekering...
de linker zijkap en voorkap hebben diepe schafen, schakelpookje is gebroken, hiel bescherming is verbogen omdat mn voetsteun ertegen drukte, achter voetsteun is verbogen, stuurbalans ding half eraf gesleten, spiegel bekrast, (eigenlijk standaard schade dus) en verder mn schoen, broek en jas met gaten en bloed, t-shirt ook bloed(ik was niet erg verwond hoor) dat wil ik dus allemaal vergoed hebben, hebbe jullie nog tips?
edit door Stevige Pupke!! topictitel verandert...
Bijlagen:
ongeluk.JPG [ 10.85 KiB | 3878 keer bekeken ]
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
Laatst bijgewerkt door RS50 wayblue op wo aug 15, 2007 9:47 pm, in totaal 6 keer bewerkt.
|
do mei 24, 2007 12:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Heb je rechtsbijstand? Dat heeft bij mij destijds veel geholpen. Vooral vol blijven houden dat je iig een legale snelheid reed en hij over de haaientanden kwam waardoor je uit moest wijken.. Succes ermee.. 
_________________ Thom'z BeunBaas
|
do mei 24, 2007 12:21 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Duidelijke brief naar de verzekering sturen, dat JIJ van hem schrok en MOEST uitwijken omdat je er anders bovenop had geklapt, maar dan krijg je geheid gezeik dat je te hard heb gereden, want je zal wel 30/35 hebben gereden toen je onderuit ging, maar niet toen je vol ging remmen  dat denk ik, duidelijke verklaring er bij zetten en wie er voorrang had en niet enzovoort, maak een paar foto'tjes en stop ze erbij  Heeft de politie een verklaring's schrift getekend of hebben ze bekend gemaakt wie fout was of wat??
Heb je ook een paar foto'tjes voor ons?
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
do mei 24, 2007 12:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
kzal ff op google earth kijke, en ja polite heeft ook een rapport gemaakt, en er kwam nog een politie in burger die zij zachtjes tege mij als het niet lukt kom je vrijdagavond maar langs dan help ik je, dus voor het eerst vind ik de politie aardig  en nee ze zeiden we gaa nu niet zeggen wie er schuldig is dat zegt de verzekering
|
do mei 24, 2007 12:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
als je goed kijkt onder de rotonde, zie je dat het echt krap wat, grijs is de auto, rood ben ik, ik kwam uit de huizermaatweg, achter me reed een scooter die bijna over me heen reed en voor me die andere scooter
Bijlagen:
ongeluk1.JPG [ 68.3 KiB | 3858 keer bekeken ]
|
do mei 24, 2007 12:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
Citaat: en verder mn schoen, broek en jas met gaten en bloed, t-shirt ook bloed(ik was niet erg verwond hoor)
Niet erg verwond??? je hele knie licht open, er zit een wond op je buik groter dan een tennisbal, je enkel is kapot. Ik vond het er in ider geval wel pijnlijk uitzien....
|
do mei 24, 2007 12:42 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
ja dat geneest wel mn brommer niet vanzelf
|
do mei 24, 2007 12:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Lol was hij er ook bij,
en foto's bedoel ik van je brom
btw ben je all-risk verzekerd?
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
do mei 24, 2007 1:09 pm |
Persoonlijk album
|
 |
gsxr750
ApriliaForum Member
|
Sterkte met herstel. Maar weet je zeker dat je niet iets harder reed? Aan de schade aan jouzelf te horen...
|
do mei 24, 2007 2:18 pm |
|
 |
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
damn man, klote voor je zeg! 
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
do mei 24, 2007 2:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
Citaat: Sterkte met herstel. Maar weet je zeker dat je niet iets harder reed? Aan de schade aan jouzelf te horen...
Hij had een korte broek aan 
|
do mei 24, 2007 3:07 pm |
|
 |
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Ligt er gewoon aan wat er op het schadeformulier is ingevuld aan snelheid, wat heb jij ingevuld en wat heeft hij in gevuld, als dat beide goed is dan gaan ze daar ook niet over zeuren.
En rechtsbijstand kan inderdaad erg veel helpen, en er flink achteraan zitten. Echt volhouden. Meer kan je niet doen.
|
do mei 24, 2007 3:12 pm |
|
 |
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
aprilia kevin schreef: Duidelijke brief naar de verzekering sturen, dat JIJ van hem schrok en MOEST uitwijken omdat je er anders bovenop had geklapt, maar dan krijg je geheid gezeik dat je te hard heb gereden, want je zal wel 30/35 hebben gereden toen je onderuit ging, maar niet toen je vol ging remmen  dat denk ik, duidelijke verklaring er bij zetten en wie er voorrang had en niet enzovoort, maak een paar foto'tjes en stop ze erbij  Heeft de politie een verklaring's schrift getekend of hebben ze bekend gemaakt wie fout was of wat?? Heb je ook een paar foto'tjes voor ons?
Dan zit je echt te zeiken om geld.
Het schadeformulier is ingevuld dus die opsturen en dan zie je het wel, maar daar mag je best een beetje achteraan zitten.
|
do mei 24, 2007 3:13 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
HexSpammer schreef: aprilia kevin schreef: Duidelijke brief naar de verzekering sturen, dat JIJ van hem schrok en MOEST uitwijken omdat je er anders bovenop had geklapt, maar dan krijg je geheid gezeik dat je te hard heb gereden, want je zal wel 30/35 hebben gereden toen je onderuit ging, maar niet toen je vol ging remmen  dat denk ik, duidelijke verklaring er bij zetten en wie er voorrang had en niet enzovoort, maak een paar foto'tjes en stop ze erbij  Heeft de politie een verklaring's schrift getekend of hebben ze bekend gemaakt wie fout was of wat?? Heb je ook een paar foto'tjes voor ons? Dan zit je echt te zeiken om geld.
Daar gaat het toch ook om?
@vragensteller, wel klote ja!
|
do mei 24, 2007 3:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
jah hij heeft er zelf op gezet dat hij stil stond, maar hij reed toch echt, hij stond pas stil toenj ik al lag, al reed hij maar een halve meter ik kon er nie meer langs, ik heb er op gezet dat hij leek te rijde, maarja ik heb ook nog een getuige die achter me reed...
|
do mei 24, 2007 3:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|