Auteur |
Bericht |
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
 Clip-on bout?
Hej,
me clip-on bout is krom. Ik bedoel die inbus bout die in het verlengde van je hendel gedraaid word. (dus niet die bout die de kroonplaat vastklemt op de voorpoot).
Bij mij zit hier een m10 8,8 bout in.
Moet dit perse een 8,8 bout zijn of is een andere inbusbout van mindere kwaliteit ook goed genoeg?
Als het perse een 8,8 bout moet zijn, wie heeft er een idee waar ik die zou moeten halen in de omgeving van nijmegen (ik woon iets ten zuiden)?
_________________ BLAAT
|
vr apr 13, 2007 10:00 am |
|
 |
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
8.8 is niet vereisd
_________________ www.club-racing.nl
|
vr apr 13, 2007 10:10 am |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
erhm gewoon restant mee nemen naar een doe-het-zelf zaak daar had ik mijne vandaan 
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 13, 2007 1:26 pm |
|
 |
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
Nightmare5 schreef: erhm gewoon restant mee nemen naar een doe-het-zelf zaak daar had ik mijne vandaan 
Praxis zit hier vlakbij, maar als je die bouten handvast draait dan draai je die peperkoek zooi al kapot...
_________________ BLAAT
|
vr apr 13, 2007 1:46 pm |
|
 |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Ik had de mijne bij een landbouwmechanisatie bedrijf vandaan .. Dus bij zoiets, of een autogarage oid mss proberen
_________________ De NnisRs
|
vr apr 13, 2007 2:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Gewoon een andere er doen?
Misschien is afzagen een optie?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
vr apr 13, 2007 2:14 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
mblover schreef: Nightmare5 schreef: erhm gewoon restant mee nemen naar een doe-het-zelf zaak daar had ik mijne vandaan  Praxis zit hier vlakbij, maar als je die bouten handvast draait dan draai je die peperkoek zooi al kapot...
 heb je een alu bout ofzo ? en dan nog ...
ik heb er gewoon een RVS Imbus bout in zitten die even lang was en alles... lag zo in een van die bakjes ...
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 13, 2007 7:14 pm |
|
 |
mblover
ApriliaForum Member
|
Nightmare5 schreef: mblover schreef: Nightmare5 schreef: erhm gewoon restant mee nemen naar een doe-het-zelf zaak daar had ik mijne vandaan  Praxis zit hier vlakbij, maar als je die bouten handvast draait dan draai je die peperkoek zooi al kapot...  heb je een alu bout ofzo ? en dan nog ... ik heb er gewoon een RVS Imbus bout in zitten die even lang was en alles... lag zo in een van die bakjes ...
Ik weet t niet,
maar elke bout die ik hier bij de praxis haal is prut,prut ipv 8,8 oid...
schijnt overigens een kwaaltje te zijn dat ik heb, elke bout TE vast draaien? 
_________________ BLAAT
|
za apr 14, 2007 11:50 am |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
Ja kijk je hoef hem niet zo erg vast te draaien dat je met je hele gewicht op je sleutel ga hangen ofzo  gewoon met de lange kant vast draaien en dan met de korte nog een kwart en dan zit die vast zat 
- Team H-p-c.nl -
|
za apr 14, 2007 3:13 pm |
|
 |
mblover
ApriliaForum Member
|
Nightmare5 schreef: Ja kijk je hoef hem niet zo erg vast te draaien dat je met je hele gewicht op je sleutel ga hangen ofzo  gewoon met de lange kant vast draaien en dan met de korte nog een kwart en dan zit die vast zat 
Gaat niet met een inbus met t-greep
Maar goed,
ff naar vd stad geweest, die hadden hem zo liggen. :)
_________________ BLAAT
|
zo apr 15, 2007 9:38 am |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
ahh ok nou sterkte ermee en niet kapot draaien heh 
- Team H-p-c.nl -