Auteur |
Bericht |
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
 RS50 '99 Rosi Fuma gestolen, omg. Nijmegen!
Gisteravond om 1u is mijn Aprilia RS50 Rossi Fuma gestolen. Optische aanpassingen: Net begonnen met polijsten van kroonplaat (dus nog niet super mooi), kapschade op de blauwe voorkap, typische zijkant-vallen. Ook een diepe kras op de achterseat. Verder Yasuni r1 pijp en een aparte bout door linker stuurhendel (ooit afgebroken). Verder een LED-achterlicht, en geen achterknippers.
Mocht iemand 'm op marktplaats tegenkomen PM me alsjeblieft.. ik zoek me zelf nu ook verrot.. en kijk m'n ogen uit.. alle hulp is welkom! Hij heeft me 1200 euro gekost en stond op stuurslot tegenover een politie meldpunt (zo'n hokje voor dronken apen).
Hoe kunnen ze hem in godsnaam hebben meegenomen? Kan je een RS50 zo makkelijk het stuurslot forceren en aanlopen?
FOTO:

|
vr maart 16, 2007 3:38 pm |
|
 |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
 Re: RS50 '99 Rosi Fuma gestolen, omg. Nijmegen!
WillemB schreef: Gisteravond om 1u is mijn Aprilia RS50 Rossi Fuma gestolen. Optische aanpassingen: Net begonnen met polijsten van kroonplaat (dus nog niet super mooi), kapschade op de blauwe voorkap, typische zijkant-vallen. Ook een diepe kras op de achterseat. Verder Yasuni r1 pijp en een aparte bout door linker stuurhendel (ooit afgebroken). Verder een LED-achterlicht, en geen achterknippers. Mocht iemand 'm op marktplaats tegenkomen PM me alsjeblieft.. ik zoek me zelf nu ook verrot.. en kijk m'n ogen uit.. alle hulp is welkom! Hij heeft me 1200 euro gekost en stond op stuurslot tegenover een politie meldpunt (zo'n hokje voor dronken apen). Hoe kunnen ze hem in godsnaam hebben meegenomen? Kan je een RS50 zo makkelijk het stuurslot forceren en aanlopen? FOTO: 
Ik sneup elke dag wel een keer op Marktplaats rond wat voor aprilia's er nu weer op staan, mocht ik hem tegen komen bericht ik je!
Sterkte man, niet best! 
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
vr maart 16, 2007 4:56 pm |
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
 Re: RS50 '99 Rosi Fuma gestolen, omg. Nijmegen!
WillemB schreef: Gisteravond om 1u is mijn Aprilia RS50 Rossi Fuma gestolen. Optische aanpassingen: Net begonnen met polijsten van kroonplaat (dus nog niet super mooi), kapschade op de blauwe voorkap, typische zijkant-vallen. Ook een diepe kras op de achterseat. Verder Yasuni r1 pijp en een aparte bout door linker stuurhendel (ooit afgebroken). Verder een LED-achterlicht, en geen achterknippers. Mocht iemand 'm op marktplaats tegenkomen PM me alsjeblieft.. ik zoek me zelf nu ook verrot.. en kijk m'n ogen uit.. alle hulp is welkom! Hij heeft me 1200 euro gekost en stond op stuurslot tegenover een politie meldpunt (zo'n hokje voor dronken apen). Hoe kunnen ze hem in godsnaam hebben meegenomen? Kan je een RS50 zo makkelijk het stuurslot forceren en aanlopen? FOTO: 
flinke ros , en hij is los ja
|
vr maart 16, 2007 5:03 pm |
|
 |
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
Sterkte ermee!
Ik zal m'n ogen open houden, ik woon in Heumen dus ook in deze omgeving.
_________________ BLAAT
|
vr maart 16, 2007 5:17 pm |
|
 |
NeoGeniX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 12, 2006 12:49 am Berichten: 159 Woonplaats: Utrecht
|
Tis een rossifumi geen fuma...maar anyway wel kut. Stuurslot alleen is echt niet voldoende..die zijn op alle scooters/brommers echt niet zo sterk.
_________________ RS verkocht nu Honda XR600R Supermoto -
http://aprilianews.blogspot.com
|
vr maart 16, 2007 7:14 pm |
|
 |
Dutchspider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 19, 2005 5:03 pm Berichten: 110 Woonplaats: Oldeholtpade
|
Als het bij een politie hokkie is hangt er vast wel een camera dacht je niet....
|
vr maart 16, 2007 7:28 pm |
|
 |
Bram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 11:51 am Berichten: 133 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Wijchen
|
ik woon aan de andere kant van nijmegen maar ik zal ook rondkijken of ik iets zie wat op je rs lijkt
|
vr maart 16, 2007 8:40 pm |
|
 |
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Het was zo'n rijdend hok.. Een enorm grote bus.. dus ik hoopte dan ook dat zij hem om een of andere reden hadden meegenomen maar nee
Btw.. hij is waarschijnlijk gestript.. ze moeten van dat framenummer af toch..
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
vr maart 16, 2007 11:32 pm |
|
 |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Dit i dus wat ik zou doen;
je post op marktplaats.nl een advertentie dat je gevallen fzo bent met je aprilia en dat je hiervoor dus op zoek bent naar veel stukken van een rossifumi
Je zegt ook dat je op zoek bent naar een snellere uitlaat
met een beetje geluk reageren ze op je advertentie, denk niet dat ze zo stom zouden zijn voor meteen met foto's die brommer van je beginnen aan te bieden
|
za maart 17, 2007 3:26 pm |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Ja hahhah precies na vragen naar je setup bouwjaar en alles dat soort dingen vragen  dan een keer gaan kijken als er iemand op reageerd als het het echt is  en dan naar de politie stappen  Maar niet laten weten dat hij van jou was heh 
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
za maart 17, 2007 6:42 pm |
|
 |
|