HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di jan 07, 2025 8:56 am

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
 Op nieuw laten keuren brommer 
Auteur Bericht
Chris-MX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Op nieuw laten keuren brommer
Ey

Ik heb dus een mooi verhaal :00: vanmiddag werd ik aangehouden door motoragent en moest ik op de roller.

Ik helemaal bang dat ik mun MX'je kwijt zou raken omdat die te hard loopt (zie setup hieronder) O:-) zegt die agent dat ik zelf moest schakelen + gas geven :D:

Dus ik op roller ...... choke aangezet ...... niet al te veel toeren maken en opschakelen tot in zun 4e versnellign :<>: de teller van roller gaf 71km/u aan :00: zegt die agent dat kan harder dus geeft hij zelf volgas (nog steeds in 4e versnelling) toen gas teller 81km/u aan.

Toen kwam er later (iets wijzere agent bij) die vroeg of ik maar 4 versnellingen had :00: dus ik van je meneer O:-)

Daarna kreeg ik te horen dat ik geen boete kreeg :(( maar hem opieuw moest laten keuren.......nu is mijn kenteken ingenomen en mooet dus opnieuw laten keuren, dan krijg ik kenteken terug :X: dat lijkt mij gunstig maar ik kan nergens info vinden van het opnieuw laten keuren....

Kan iemand mij meer vertellen wat der dan allemaal gekeurd (cilinder, uitlaat enz enz) word en hoeveel dit gaat kosten?

* Schuimfiltertjuh
* Tandiwielverhouding: 15-53
* 115km/u

vr jun 01, 2007 5:38 pm
Profiel
THAI-fight
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
cilinder...stickertje van 50cc erop :Y: uitlaat even een ringetje erin lassen en zorgen dat ie een mooi geluidje maakt(voor de smeris dan...) ...aan je foto te zien is het een knap brommertje,dus als die technisch in orde is hoef je je daar niet druk om te maken...

www.rdw.nl kan je nog even verder op kijken...het gaat je denk ik iets minder kosten als een bekeuring voor de rollerbank (die je nu niet hebt...) :00:

...it´s not a game , it´s real...

vr jun 01, 2007 6:28 pm
Profiel
rene-MX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hij hoeft toch niet naar het rdw ?

gewoon ff goed begrensen of orgineel maken en dan weer ff op de roller en je krijgt je kenteken terug

toch ;)

vr jun 01, 2007 6:33 pm
Profiel
Schumon
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Oei das niet zo mooi :X: Ik heb m'n brommer ook moeten laten keuren en dan moet de brommer helemaal orgineel zijn en dus 45 lopen. Dus ff een 50cc cilinder erop een prop in je uitlaat http://www.scootparts.nl/cgi-bin/cat.cg ... 06&TAAL=NL Je kan em erin lassen maar heb ik niet gedaan want hij wordt toch al door je veren tegen de cilinder aangedrukt en kan je na de keuring de prop er zo weer uit halen. Ook moet je brommer een fatsoenlijk geluid maken dus ik had een orginele demper erop. Ook kijken ze of alle verlichting werkt en of het juiste blok eronder ligt en het framenummer klopt.

vr jun 01, 2007 7:00 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
hebben ze ook gezegt waar en wanneer je moet keuren? lijkt mij erg sterk dat je hem opnieuw bij het RDW moet laten keuren :00/:

vr jun 01, 2007 7:11 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Dr.2Takt
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
:00/: ja dit hoor ik ook voor het eerst..

ik ben ook keer gepakt met opgevoerde brom.. maar moest hem std maken en laten zien..en dan weer op de roller..

maar wel bekeuring voor 2kw+"(wat niet zo heel gek was)

vr jun 01, 2007 8:08 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Chris-MX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik moest gewoon op die nieuwe roller die km/u aangeeft.

Die agenten zeiden dat ik GEEN boete zou krijgen en dat het RDW het verder af gaat handelen, ik zou een brief thuisgestuurd krijgen met daarin info waar ik hem moeten laten keuren enz ..... ik vind de info die ze gaven ook beetje vaag maargoed :^^:

Een tijd terug moest ik ook op roller toen kreeg ik idd ook een boete,,,, maar nu is de regeling verandert lijkt me :S:

Verder heb ik gister gelijk 50cc met originle uitlaat erop gezet :(( dus als die gekeurd moet worden is dat in ieder geval goed :D 50km/u met koffiezetapparaat geluid :thumleft:

* Schuimfiltertjuh
* Tandiwielverhouding: 15-53
* 115km/u

za jun 02, 2007 10:48 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]