Oliepomp rs50
Hi, Ik vraag me af of het display van mijn rs50 uit 09 aangeeft wanneer de oliepomp defect is. En gaan die snel kapot? Ben namelijk erg bang voor een vastloper.
Geen idee of ze snel kapot gaan..denk t niet, dan zouden er een heleboel boze rijders zijn lijkt me. Maar alles kan stuk uiteraard..wet van die Murphy figuur. En wel eens gelezen op een forum dat ie stuk was, dus het komt voor.
Je hebt een temperatuurmeter geloof ik ? Gewoon die in de gaten houden.
Ik vermoed dat er een lampje gaat branden als ie te warm wordt..is bij de RSV4 wel zo maar kan geen bevstiging vinden nog dat dat bij die van jou en mij ook zo is.
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
Re: Oliepomp rs50
Geeft niet aan of je blokolie op is, geeft niet aan als je oliepomp stuk is.
De oliepomp gaat niet stuk. Het plastic tandwieltje dat hem aandrijft kan wel stuk.
De temperatuur meter zal je inderdaad waarschuwen als hij te warm wordt, wat zeker het geval is bij geen smering. Als je dan direct stopt kun je erge schade voorkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum