Ik reed dus vandaag op mijn aprilia sx 50, toen ik terugschakelde naar ze 1e versnelling merkte ik ineens dat ik heel weinig trekkracht had, wanneer ik gas gaf reageerde hij niet of nauwelijks en toen viel die uit. Toen ik hem wilde starten deed hij niks meer. Heb vervolgens met de choke geprobeerd om hem aan te krijgen maar dit werd hem ook niet. Heb vervolgens met me lulhoofd de choke perongeluk aangehouden voor een uur of 2
, dus vrees ik dat ie nu ook is volledig verzopen is (als hij dit niet al was, heb er namelijk volgens mij een te grote sproeier in zitten, bij stationair lopen neigde hij hele tijd bijna uit te vallen met een laag 'bwoap' geluid, moest ik dus beetje gassen om hem aan te houden). Heb vervolgens de bougie eruit gehaald maar deze was niet vochtig, daarna heb ik zonder bougie gekickt (in de hoop dat er benzine uit het bougiegat zou komen, had gelezen dat dit een oplossing zou kunnen zijn), niks, er kwam geen benzine uit. Vervolgens heb ik em aan geprobeerd te rennen, dus in ze 2 gezet koppeling ingedrukt, rennen koppeling los en gassen, het klonk alsof hij bijna aanging maar dat klinkt volgens mij altijd zo als je deze methode toepast. Mijn vraag was dus, wat nu? Waar zou het aan kunnen liggen? Hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.