HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do apr 03, 2025 9:51 pm

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Oplichter 
Auteur Bericht
FalseFlag
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Oplichter
Hallo,

ik ben afgelopen gecontacteerd voor mijn Aprilia RS '04, ik heb deze te koop staan of te ruil tegen een goedwerkende Derbi/Rieju/Aprilia
supermotard of crosser, door een gast die zijn Rieju SMX pro limited wilde ruilen tegen mijn RS, ik zou er een nieuwe kappenset bij krijgen die binnen een week binnen zou zijn. Hij zou €130,- betalen voor een 2 maanden oude Turbokit uitlaat. Er zou een nieuwe krukas onder zijn gelegd bij een garage, maar daar had hij geen factuur van, want die zouden ze daar nooit geven :{}: . Dus ik heb opgebeld naar dat garage bedrijf of dat die brommer er werkelijk is geweest, de man wist van niks en kon ook niks terug vinden over die brommer, terwijl deze er de afgelopen 4 dagen had gestaan volgens ruiler.
ik vertrouwde dus en zei dat tegen de ruiler, hij werd boos en ging de garage bellen zegt ie.
Hij is dus vanmiddag naar mij toegekomen met zijn brommer, het was een lelijk afgeragd ding, dat er niet uitzag en aan het motorblok was ook niks gebeurd, hij kreeg 'm na 7x kicken nog niet aan de praat. En ik zei dat ie beter terug kon, dus algoed na 25 lulverhalen van hem gehoord te hebben en de garage gebeld waar hij bij stond is ie weer vertrokken. achteraf de garage gebeld om te danken voor zijn eerlijkheid. en de man kende hem vaag maar alleen van zijn altijd kapotte scootertjes.
Hij speelt smerige spelletjes en steekt al toeterend middelvingers op bij het wegrijden :!:
Dus let op als ie je een brommer van hem wil kopen, hij had ook een yamaha dt.

Ik wilde dit alleen even melden, zodat niet meer mensen de dupe hiervan worden. gelukkig heb ik me eigen vertrouwde RS nog :L:

groetjes.

49 cc cilinder
Turbokit Dos Salidas

vr okt 25, 2013 10:10 pm
Profiel
Maup
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Oplichter
Bedankt makker! :L: (k) (L) <3333333

ma okt 28, 2013 11:17 pm
Profiel
Rickjee.
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Oplichter
haha je had hem dus hard te pakken,
je moet zo ruiler nooit vertrouwen,
heb er ervaring mee, waneer een krukas word vervangen ( leveren wij altijd een nieuw onderhouds boekje mee en waneer vervangen en op welke kilometerstand ) zodat bijvoorbeeld een andere bedrijf het kan na checken,

andere worden je heb hem goed te pakken gehad,
en dan wel middelvinger tegen jou maar hij weet dat die heb verloren
bravo voor een waalwijker! :thumleft:

zo dec 08, 2013 2:57 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]