Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
MENSEN DIE CIRCUIT ERVARING WILLEN EVEN LEZEN
Heren en of Dames,
Hierbij een nobele poging om meer jeugd op het circuit te krijgen. De opzet is dat voor een beperkt budget een racer 'gehuurd' kan worden om trainingen of races mee te rijden. U kan best contact opnemen met Steve van Diabolo performance parts shop. Hij kan aangesproken worden in het Engels, Duits, Frans of luxemburgs. Als u één van deze talen niet machtig bent kan u ook contact opnemen via mij.
Onderstaand de advertentie:
Citaat:
Hebt u de motivatie om circuit ervaring op te doen maar geen budget of racer ter beschikking? Hier is uw kans! In samenwerking met de Belgische organisatie [url]2RACE.be[/url] bieden wij u de mogelijkheid om race-ervaring op te doen op een van onze twee machines! De keuze is aan u, twee racers geprepareerd voor op circuit!: - Een Derbi GPR 85cc BRK, gebaseerd op een Derbi Euro 3-motor in BRK R43 cilinder - Een Yamaha TZR 86cc Topperformace TPR!
Denkt u dat dit iets is voor u? Neem dan de uitdaging aan tijdens de 2RACE Winter Fun Ride op het kartcircuit van Spa Francorchamps! Wanneer? 10 november, 1 december, 19 januari en 16 februari!
Om u te aan te melden en/of meer informatie neem dan contact met ons op, Diabolo.lu maakt het verschil;)
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Re: MENSEN DIE CIRCUIT ERVARING WILLEN EVEN LEZEN
Aprilia RX 50 2003 schreef:
zit er goed uit, mocht je ooiteens in het hoge noorden komen doe maar een gil dan lijkt het me erg tof. mits mijn andere project niet doorgaat
Of maak eens een uitstap naar het lage zuiden :)
Je moet zelf niets meenemen, dus transport mogelijkheden genoeg. Als ik zelf ga hoef je enkel tot in antwerpen te komen en kan je vanaf daar ook meerijden tot in Spa met mij.
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum