|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
2e typegoedkeuring aprilia rs250
Auteur |
Bericht |
jacket
ApriliaForum Member
|
 2e typegoedkeuring aprilia rs250
Beste forumleden,
sinds 1 week ben ik de trotse eigenaar van een aprilia rs 250 en nieuw op dit forum.
Ook ik moet aan de 25kw eis voldoen. nu heeft de rs een 2e typegoedkeuring. Er zit alleen geen aprilia dealer bij mij in de buurt. Nu heeft een goede bekende van mij een motorzaak(ktm-dealer) met dynoband. Mag hij mij RS terugtunen en dan bij de importeur een nieuw stel kentekens aanvragen? En moet daar een uitdraai bij zitten.
Groet, Patrick Verheij
|
di jul 24, 2012 6:36 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
 Re: 2e typegoedkeuring aprilia rs250
ik zit met het zelfde probleem met mijn bandit.
maar volgens de wet moet hij op 25kw op je kenteken papieren zijn. maar er zijn verzekerings maatschappijen die het gewoon met uitdraai accepteren. KNMV is er een van.
wij gaan deze week informeren bij rdw, als wij met de begrensde motor aan komen of die dan omgekeurd na 25kw op kenteken kan
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
di jul 24, 2012 6:51 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: 2e typegoedkeuring aprilia rs250
Verzekeren bij de KNMV, rijden met een 25 kW uitdraai op zak, niet zeuren als je wél wordt beboet voor vol vermogen motor rijden.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do jul 26, 2012 10:17 am |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|