|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
sander95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:32 am Berichten: 167 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: bennekom
|
 elektra
ik heb nog enkele vragen omdat ik een beetje in de knoei zit met de bedrading van een rs 50 ( my ) de rode draad komt van een rood witte kabel, als ik het goed heb moet die naar je bobine? dan als ik het goed heb moet de zwart witte naar startmotor maar waar moet die in? en die andere foto geen idee wat ik daarmee moet en wat ze daar hebben gedaan? gr sander
|
di nov 22, 2011 6:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
 Re: elektra
rood aan rood/wit lijkt op de tekening vanaf het contact te komen en is daarmee de stopdraad. zwart/witte draad gaat op de tekening naar de KVS temperatuursensor
of die combi van rood/wit ook vanaf het contact komt zul je zelf even moeten nakijken/meten
|
di nov 22, 2011 10:46 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|