|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
jannick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 11:54 am Berichten: 10 Woonplaats: Terheijden
|
 Aprilia MX start niet
ik heb een lange tijd kunnen rijden met mn MX maar ineens deed hij t niet meer. toen heb ik er een nieuwe bougie in gedaan, toen kon ik er 50 km meer rijden maar daarna deed hij t weer niet. de bougie was helemaal zwart, nu maak ik m de hele tijd schoon maar telkens doet hij t maar 2 minuten en dan valt hij weer stil. waar kan dit aan liggen?
_________________ Aprilia MX50
|
do sep 22, 2011 8:26 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: Aprilia MX start niet
maak je carburateur eens schoon  en je luchtfilter
Laatst bijgewerkt door marien op vr sep 23, 2011 12:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do sep 22, 2011 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
als hij zwart is en je maakt hem schoon en dan is hij weer zwart dan moet je even kleinere sproeier er in doen hij is te rijk afgesteld (groote kans dat het daar niet aan ligt maar zo loopt hij wel beter als je hem afstelt)
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
vr sep 23, 2011 10:38 am |
Persoonlijk album
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Ga nou niet gelijk sproeiers wisselen, als zijn luchtfilter vies is gaat dat ding ook rijker lopen... De afstelling van dat ding verandert niet spontaan he, en hij zegt niet dat hij er iets aan gedaan of veranderd heeft..
vr sep 23, 2011 12:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
eerst luchtfilter schoonmaken idd. vonkt de bougie wel goed? dat ie niet af en toe slagen niet ontsteekt en de olie op de bougie blijft zitten?
za sep 24, 2011 8:41 am |
Persoonlijk album
|
 |
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
bekabeling vanaf ontsteking denk ik even checken op slijtplekken valse contacten bij cdi/bobine ?. inwendige van bougiedop nog wel goed ?
|
za sep 24, 2011 4:15 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|