|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
wat vinden jullie van de nieuwe magneet begenser
Auteur |
Bericht |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
 wat vinden jullie van de nieuwe magneet begenser
ik las op het internet dat er een nieuwe begrenzer was voor je brommer ''magneet begerenzer''
het werkt als volgt,
je doet je brommer aan hij is begrenst, je haalt magneet lang je contact (gewoon waar je je sleutel in doet) en hij loopt op volle power doe je het contact uit maakt niet uit voor hoe lang of hoe kort dan is hij weer begrenst.
heel handig als je roller bank tegen komt alleen ff onder het rijden 1 x van contact en op contact of uit doen bij het wachten bij de rollerbank.
maar ik denk ja als 1 politie dat leest dan gaan ze toch standaard bij elke brommer als hij aan is eerst ff met een magneetje over het contact? zo veel moeite is dat niet voor hun.
Wat denken jullie over de magneet begrenzer ?
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
za jun 18, 2011 5:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: wat vinden jullie van de nieuwe magneet begenser
waarom dubbel 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jun 18, 2011 5:22 pm |
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
kwam er achter dat ik hem in motor gedeelte had gedaan  het is natuurlijk voor brommers
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
za jun 18, 2011 5:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
't klinkt inderdaad mooi allemaal. denk alleen dat je er gek van word, en net zoals je zegt inderdaad, dat ze nu met magneetjes langs je contact gaan..
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo jun 26, 2011 2:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
dat met magneetjes is al heel oud volgens mij stond er altijd wel een how-to hier op het forum. edit: hier heb je um. is al van 2005 http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=1207
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
zo jun 26, 2011 3:31 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Stinos schreef: 't klinkt inderdaad mooi allemaal. denk alleen dat je er gek van word, en net zoals je zegt inderdaad, dat ze nu met magneetjes langs je contact gaan.. met contact wordt dus een reed-contact bedoeld die je op een geheime plek plaatst onder je kap, je veegt een magneet over de plek en het reed-contact schakelt dan.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
zo jun 26, 2011 3:37 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Ik noemde dus als vb je ''sleutel contact''  net zoals in de beginpost vermeld word. want daarin zou je hem dus ook prima kunnen verwerken 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo jun 26, 2011 4:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|