|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
 SPOEDVRAAG
Ik reed net van school, lekker f blazen, toen even een paar dempertjes geprobeerd om zo min mogelijk geluid te maken.. Opeens merk ik dat ie steeds baggerder gaat lopen.. En hij start op een gegeven moment moeilijk, nou even bougie schoongemaakt, was wel een beetje grijs maar goed, ik rijden denk 400 meter en toen knalde me demper eraf ^^, ik demper erop, en ding aanlopen, lukte gewoon voor geen meter, dus terug gelopen.. Thuis bougie eruit gehaald, en de isolator (dat witte om de electrode, mantel) is helemaal weggeslagen! Ik kan nu ongeveer een centimeter die bougieschacht inkijken. Ik uitlaat eraf en voel aan me zuiger, zit er een deuk in de zuigerkop, een best behoorlijke, waarschijnlijk is ie te warm geworden ofzo, ik heb een vermoeden dat me ontsteking te laat staat en dat ie iets vroeger moet.. Beter helpt iemand me, want ik word geak ^^
ma apr 11, 2011 5:06 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
 Re: SPOEDVRAAG
Ringetje zat onder de bougie? Lijkt wel alsof hij te vroeg staat.
ma apr 11, 2011 6:01 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Of je had er een demper op die bijna dichtzat of te klein was. Dit zorgt dan voor een te kleine warmteafvoer en loopt de temperatuur enorm op in de verbrandingskamer.
EDIT: En wat is je vraag eigenlijk?
cilinder eraf en schade opmeten!
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma apr 11, 2011 6:27 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
inderdaad, en foto's maken en posten alsjeblieft, ik wil je gebeun wel weer eens zien, heb ik gemist...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma apr 11, 2011 6:45 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ja laten we denigrerend gaan doen joh
ma apr 11, 2011 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Ja, laat maar, het is al te laat, ontsteking stond inderdaad te laat, iets vroeger gezet, liep 1 kilometer mooi, en is daarna totaal vastgejankt, dus het setje is dood, ik voel me kankerverrot, de groeten..
ma apr 11, 2011 11:24 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Pics or it didn't happen!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma apr 11, 2011 11:44 pm |
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Ja ik ga ze maken, ik rijd nu trouwens met een ori cilinder een r2 en een 26mm, en hij loopt alleen lekker al blijf ik hem constant in toeren janken en als de choke aanstaat, en er zit nu sproeier 80 in met ori luchtfilter, wat voor sproeier zal ik proberen?
ma apr 11, 2011 11:55 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
100.
|
ma apr 11, 2011 11:56 pm |
|
 |
sieljesAF1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 29, 2009 8:20 pm Berichten: 134 Woonplaats: Emmeloord/Blokzijl
|
wtf, 26mm op een ori cil?
dikke overkill
_________________ Rieju Rs2
|
di apr 12, 2011 3:26 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1