|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Voorstellen en eerste vraag
Auteur |
Bericht |
Joeyw91
ApriliaForum Member
|
 Voorstellen en eerste vraag
Hallo,
Ik ben Joey Weijman, kom uit Driel, vlakbij Arnhem, ben 19 jaar oud, en rij al een jaar met de auto, een Porsche 924, die ik al 2 jaar in bezit heb. Zelf zit ik nog op school, zit op de HAN in Arnhem, doe daar een opleiding autotechniek. In het verleden heb ik veel brommers gehad, onder andere een Aprilia RS50.
Nu heb ik laats een Aprilia RS125 uit 2000 gekocht, bevalt me allemaal prima, ben alleen nog bezig met het rijbewijs.
Alleen een vraag over de RS, overal op internet zie ik staan dat zo'n 125 wel 30 PK heeft, en dat zo makkelijk 170 gaan.
Alleen bij die van mij staat op papier dat hij 11 KW is, en dus 15 PK en ik haal net de 150.
Wat is hier het verschil? Of zou het met een of andere ''power valve'' te maken hebben? want daarover weet ik niet zoveel van.
Alvast bedankt!
Joey
|
vr apr 01, 2011 9:36 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: Voorstellen en eerste vraag
is hij niet gewoon begrensd voor een beginnend bestuurder?
vr apr 01, 2011 9:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Joeyw91
ApriliaForum Member
|
 Re: Voorstellen en eerste vraag
Ik heb het al gevonden, ik heb een versie die geknepen is op 1, de CDI, 2, hij heeft geen powervalve, en 3, op de carburateur.
Nou las ik ook dat hij tussen de 5k en 6k een soort van dip heeft, en dat klopt inderdaad, alleen ik dacht dat het aan mijn afstelling lag.
Nu ga ik hem weer op fullpower laten rijden, dat scheelt gewoon 15 PK.
|
zo apr 03, 2011 10:41 am |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|