|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
rev_aerox
ApriliaForum Member
|
K** brommer start niet!
He mijn derbi senda is volgens mij dood, Zal even mijn setup zeggen,
Airsal 80cc MVT Millenium 21mm Dell'Orto (sproeier 98) (Reed eerst met 19 toen die nog goed liep) Gianelli Enduro,
Mijn brommer heeft 1 dag goed gelopen, daarna moest ik tanken en toen heeft een maat van mij perongelijk 200cc olie in 5 liter gedaan en ik kom thuis met mijn brommer en valt uit en start wel maar als ik gas geef is het alleen bobobobobo zon raar stotter geval, ik kan heel klein beetje gas geven en dan klinkt ie wel vaag maar ik hoor geen gestotter, en zodra ik erop ga zitten doet ie BOOOWP, dat lijkt mij teveel lucht ofzo, maar luchtschroef staat kwart open en dan zit er geen filter op en dan werkt ie niet, zet ik mijn orginele filter erop met halve slag open en dan doet ie precies hetzelfde,
Ik heb mijn cilinder eraf gehaald, een heel klein aanlopertje (krassen voel je niet) dus dat is allemaal goed, ik heb Carb, spruitstuk, en membraam helemaal uit elkaar gehaald in een bak met benzine gegooid, en alles lekker schoongemaakt en toen heb ik alles er weer opgezet en geprobeert te starten, starte in een keer. ik geef vol gas in zijn vrij en klinkt gewoon normaal, daarna loop ik er mee naar buiten en weer precies hetzelfde.
Wat doe ik nou fout?
|
wo nov 03, 2010 7:31 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: K** brommer start niet!
vin ik niet gek als je er zo veel olie bij tieft
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo nov 03, 2010 7:33 pm |
|
|
timmm94
ApriliaForum Member
|
Benzine eruit , nieuwe benzine erin Eventueel de carb nog even schoonmaken
|
wo nov 03, 2010 7:43 pm |
|
|
rev_aerox
ApriliaForum Member
|
Ja maar ik neem aan dat mijn benzine nu wel goed moet zijn? heb er daarna 2 liter normale benzine bij gedaan, en het kan natuurlijk ook aan mijn spruitstuk liggen dat ie gescheurd is?
|
wo nov 03, 2010 8:27 pm |
|
|
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
Je spruitstuk is gescheurd, ben je nu echt zo dom of doe je net alsof? Hij trekt nu valse lucht..
|
wo nov 03, 2010 8:38 pm |
|
|
rev_aerox
ApriliaForum Member
|
Ja dat snap ik ook wel dat ie valse lucht trekt... maar dat wist ik nog niet. zag het daarna pas. doe hem maar close.
|
do nov 04, 2010 8:17 am |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Jij bent op dat scooter-freaks al even onduidelijk, wat wil je nou...?
_________________ Ktm #24
|
do nov 04, 2010 9:22 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
doe gelijk maar 20 maten grotere sproeier beunerdebeun //close
do nov 04, 2010 11:32 am |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |