|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
krijg hem nie aan de praat
Auteur |
Bericht |
djugo
ApriliaForum Member
|
krijg hem nie aan de praat
ik heb een aprilia rs50 '03 ik had een 50cc cilinder maar die kreeg een warmloper. ik heb toen een nieuwe 70cc airsal cilinder gekocht en daar heb ik een tijd netjes mee greden. op een geven moment viel mijn brommer uit en heb ik hem niet meer goed lopend gekregen. hij vonktie niet meer. ik heb toen een nieuwe cdi en bbine gekocht en bougie vervangen. als ik hem nu aanloop dan maakt tie soms uit zich zelf en paar slagen, maar meer niet. wat moet ik nu doen om hem goedlopend te maken
Laatst bijgewerkt door djugo op wo nov 24, 2010 8:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo nov 24, 2010 8:38 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
Re: krijg hem nie aan de praat
afstellen?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
wo nov 24, 2010 8:45 pm |
|
|
Tim#0175
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:29 pm Berichten: 239 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Huizen
|
Andere vriendin?
_________________ Military starts at the part with Artillery
|
wo nov 24, 2010 9:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
|
wo nov 24, 2010 9:10 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
zit je ontsteking nog goed??? misschien is je spie gebroken.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
wo nov 24, 2010 9:10 pm |
|
|
Viewty
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 06, 2010 2:43 pm Berichten: 405 Woonplaats: Wijster, omgeving Assen
|
Probeer indd eerst een andere spie, en anders probeer ergens een goeie 2de hands ontsteking te krijgen.
_________________ Layin' Frame & Scrapin' Rails, Your doing it right.
Airride doesn't make the titties bounce.
|
wo nov 24, 2010 11:25 pm |
|
|
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
wat voor uitlaat? wat voor carburateur ? wat is de sproeiermaat ? wat voor luchtfilter ?
heb je het vliegwiel/ de ontsteking al eens gecheckt op een losse massadraad heb je een multimeter om de ontsteking door te meten ? graag wat meer info doorgeven
|
do nov 25, 2010 12:07 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Ja, meer info is wel gewenst, wat heb je bijvoorbeeld na de cilinderwissel van 50>70 nogmeer gewisseld?
want als je met dezelfde carburateursetting doorgereden bent, ben ik bang dat je cilinder een beste opdonder heeft gehad (warmloper)
|
vr nov 26, 2010 2:50 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|