|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Vliegwiel piaggio
ik ben bezig met het reviseren van een piaggio blok voor een vriend van mij. Alleen het schroefdraad van het vliegwiel is kapot. Ik kan er niet eens een vliegwieltrekker indraaien. Ik wilde nieuw draad tappen, alleen dat gaat niet vanwege de krukas die in de weg zit en mijn groootste tap is te klein.
Wat moet ik nu doen? Poelietrekker heb ik al geprobeerd maar dat pastte niet goed. Ik wil graag de boel heel houden.
|
ma apr 26, 2010 10:05 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Vliegwiel piaggio
die moer los maken, en dan rondom met een rubberhamer op het vliegwiel slaan?
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
ma apr 26, 2010 11:28 pm |
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Vliegwiel piaggio
_________________ bier is lekker
|
di apr 27, 2010 9:47 am |
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
di apr 27, 2010 12:08 pm |
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
stalen hamer pakken, 1 flinke klap geven RECHT boven de spie baan, 9/10 keer pleurt hij er dan zo af.
tenzij hij van een lompe boer is geweest die heb met een tractor lucht sleutel heeft vast geracht.
succes
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
di apr 27, 2010 6:31 pm |
Persoonlijk album
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
wat bedoel je met precies boven de spiebaan? die ken ik toch niet zien als het vliegwiel vast zit? ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
di apr 27, 2010 9:17 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|