Auteur |
Bericht |
Mentez
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 1:12 am Berichten: 37 Woonplaats: Veghel
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Brommer start niet meer :S na dat die gwn gelopen heeft??
Hey mensen ..
Ik was op het schoolplein. Had brommer ff gestart om warm laten te lopen. Toen zette ik hem af na 5 min. Omdat ik nog eventjes wou gaan zitten met vrienden. Na 10 min ongeveer, wilde ik weer wegrijden draaide contact om en hij deed helemaal niks. Liep hem aan in zn 1ste en 2e versnelling licht ging alleen aan omdat ik hem aanliep. Maar verder deed die ook niks. Dashboard niks gaat gwn meer aan.
Dus mijn vraag is eigenlijk. Zou iemand de oorzaak kunnen weten?? En het is trouwens een Yamaha TZR. En wil hem eigenlijk wel opgelost hebben voor de meeting van Heerewaarden.
Gr.Mentez
Laatst bijgewerkt door Mentez op do apr 22, 2010 7:06 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
ma maart 29, 2010 11:36 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Brommer start niet meer na dodemansknop te hebben ingedrukt
misschien is je dodemansknop blijven hangen?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma maart 29, 2010 11:37 pm |
|
Mentez
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Brommer start niet meer na dodemansknop te hebben ingedrukt
Zou wel raar zijn dan ,, want die km teller en die toerenteller verlichting niks doet het
|
ma maart 29, 2010 11:42 pm |
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
Zoek eens rond het contactslot, moest het probleem bij de dodemansknop liggen zou de rest van je electra het nog wel doen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
di maart 30, 2010 8:05 am |
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Idd
_________________ Micro Power!
|
di maart 30, 2010 10:32 am |
|
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
zekeringe checke?
_________________ -= Vatos Locos =-
|
di maart 30, 2010 8:03 pm |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Contact misschien per ongeluk aan laten staan, en daardoor accu helemaal leeg?
Al die gloeilampjes in je dashboard vreten ook stroom, maar ik weet niet of dit voldoende is om je accu leeg te trekken...
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
di maart 30, 2010 10:19 pm |
|
Mentez
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Brommer start niet meer :S na dat die gwn gelopen heeft??
Contactslot is niet het probleem. heb 2 schroefjes van het contact slot losgehaald en rond gedraait doet het ook niet.. zekering is ook niet doorgebrand zover ik het weet
|
do apr 22, 2010 7:09 pm |
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Brommer start niet meer :S na dat die gwn gelopen heeft??
maar misschien maken draadjes aan je contactslot slecht of helemaal geen contact
do apr 22, 2010 7:15 pm |
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
ik had het een x met mn tzr, tijdens het starten was het plof, en was een kabeltje doormidden doorgebrand zegmaar onder mn tank (wss van mn contact) die weer verbonden en hij deed het weer ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
do apr 22, 2010 7:16 pm |
|
Mentez
ApriliaForum Member
|
heb heel de boel uitelkaar gehaald.. contactslot stekker eruit gehaald en schoongemaakt en weer terug erin gedaan en doet het nog niet. En als je die stekker eruit haalt en je loopt aan moet die het ook doen volgens mij en dat deed die ook niet. ( was tenminste bij Neo's en DNA )
|
do apr 22, 2010 7:19 pm |
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Scooter aanlopen?
_________________ http://instantboss.org/
|
do apr 22, 2010 8:15 pm |
Persoonlijk album
|
Daan>Aprilia RS
ApriliaForum Member
|
Heeft geen nut, hij zei al dat ie hem aan had gelopen maar dat ie niet starte en dat alleen z''n lichten aangingen door het aanlopen. ![ohmy :!:](./images/smilies/ohmy.gif)
|
do apr 22, 2010 8:16 pm |
|
|