Auteur |
Bericht |
Riejurick
ApriliaForum Member
|
eurobegrenzer
hallo allemaal, ik had mijn brommer standaart ontgrenst, dus ik besloot er een eurobegrenzer op te doen. maar nu ik mijn brommer afgevoerd heb heb ik de eurobegrenzer eraf GEKNIPT en cadeau gegeven aan een vriend. dit omdat de schroef onder mijn zadel (ik heb een rieju rr dus zadel moet eraf voordat ik bij kappen en dus cdi kan) dol gedraaid is en vast zit en vast moet blijven. nu is mijn vraag: kan mijn begrenzer nu constant aan staan omdat het uiteinde eraf is geknipt? voor de duidelijk heid de draadjes zijn nog bevestigt aan de cdi maar het schakelaartje is er zeg maar af.... hopenlijk kan iemand helpen alvast bedankt, groetjes rick
|
do feb 25, 2010 5:46 pm |
|
|
Robje93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 07, 2008 6:07 pm Berichten: 872 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Arnemuiden
|
Re: eurobegrenzer
Nee hij staat niet aan omdat je de condensators (dacht ik) nu heb afgeknipt. Het is sowieso geen gesloten stroomkring meer en je massa is ook niet meer aangesloten
_________________ Yamaha TZR80 midnight black
Café "De Donkere Wolk", waar de baas meer drinkt dan het volk.
|
do feb 25, 2010 5:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
der zit maar 1 condensator in je begrenzer, tenzij je een standen begrenzer hebt.
Maar dat terzijde.
Het is geen stroomkring, dus er gaat geen elektriciteit doorheen, dus er gebeurt gewoon niks.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr feb 26, 2010 12:21 pm |
|
|
Bokito
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 22, 2009 2:44 pm Berichten: 87 Woonplaats: Leek
|
je zegt dat je je begrenzer er af hebt geknipt? maar dat er nog wel een paar draadjes hangen? hij kan toch sws niet begrenzen als je de begrenzer eraf hebt gehaald. snap niet helemaal wat je bedoeld.
|
vr feb 26, 2010 12:26 pm |
|
|
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Nee je brommer kan niet begrensd zijn. Heb het zelf ook geprobeert Draadjes eraan, begrenzer eraf. Geen begrensde brommer
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
vr feb 26, 2010 12:29 pm |
|
|
Robje93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 07, 2008 6:07 pm Berichten: 872 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Arnemuiden
|
*Vincent* schreef: der zit maar 1 condensator in je begrenzer, tenzij je een standen begrenzer hebt.
Maar dat terzijde.
Het is geen stroomkring, dus er gaat geen elektriciteit doorheen, dus er gebeurt gewoon niks. Ik heb er laatst eentje open gemaakt. Bij mij zaten er 2 condensators in serie, gevolgd door die schakelaar met die pin zegmaar. Die heb ik eraf gehaald en daarna heb ik er een heel klein switch schakelaartje erop gezet.
|
vr feb 26, 2010 12:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
hm, okee, apart.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr feb 26, 2010 12:41 pm |
|
|
Robje93
ApriliaForum Member
|
Misschien is het bij de een maar 1 condensator en bij de ander 2, omdat je moet opgeven op welke snelheid je brommer begrenst moet worden. Als je een snel dingetje heb en hij moet tot 55 worden afgevoerd heb je er misschien wel eentje extra nodig.
|
vr feb 26, 2010 12:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
denk het eigelijk niet, je hebt allerlei verschillende soorten condensatoren van sterk naar niet sterk, simpel uitgedrukt. Dus als hij meer toeren moet doorlaten doe je een minder sterke condensator, bij minder toeren een sterkere condensator. Sta der dus bestwel van te kijken dat jij zegt dat hij 2 condensators heeft. ga denk ik die van mij ook maar even openmaken
|
vr feb 26, 2010 12:46 pm |
|
|
Riejurick
ApriliaForum Member
|
oke dank jullie wel weet ik genoeg....
|
vr feb 26, 2010 5:03 pm |
|