|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
JohnRS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 28, 2010 3:36 am Berichten: 3 Woonplaats: Leusden
|
olie pomp
nou heb ik een rs 50 uit 95, en nou heb ik geprobeerd te controleren of mij olie pomp nog werkt en heb hier wat bevestiging bij nodig wat ik gedaan heb is de slang te volgen die vanuit het olie reservoir komt achterin de rs deze verdween in wat ik kan identificeren als een carter (ben een noob ik weet het) hier kwam een andere slang uit en deze ging op een goudkleurige nippel op de carb. de 2de slang losgekoppelt van de carb. en hem ff 20 sec stationair laten draaien en hier kwam duidelijk olie uit nu is mijn vraag kan ik dan gewoon op euro 95 rijden ? of zit ik nu weer naar iets heel anders te kijken ?
|
zo jan 31, 2010 12:56 am |
|
|
Martijn-Af1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 23, 2009 3:52 pm Berichten: 569 Woonplaats: Deventer
|
Re: olie pomp
Ja als er olie uit het slangetje naar de carburateur gaat kan je euro 95 tanken ja. Kijk wel altijd of je 2 takt olie op pijl is. Zou zonde zijn als je zonder komt te staan.
_________________ Aprilia MX 50 Aixam A540 Ford 4000 MC Cormick D326 Beta Tools Piraten Team Oxe
marien schreef: Gedore is net als Atlas. Ten opzichte van Gedore is alles gammel.
|
zo jan 31, 2010 1:24 am |
|
|
JohnRS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 28, 2010 3:36 am Berichten: 3 Woonplaats: Leusden
|
Re: olie pomp
ok dankje voor je hulp deze kan dicht
|
zo jan 31, 2010 1:28 am |