|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
justloe
ApriliaForum Member
|
 lekkende olietank RS50
Probleem met de RS50 olietank is dat hij op het laagste punt (waar de oliemeter zit) lekt. En wat ik er ook aan doe, hij blijft lekken. Nu heb ik al een nieuwe oliemeter besteld, maar ook die gaat veel te los in de onderste aansluiting.. Dan ook maar gelijk een nieuwe olietank besteld (wellicht is deze lek), maar als ik het (nieuwe) rubbertje in aansluiting (op het laagste punt) steek, gaat hij er wederom heel losjes in.... Dus wederom zal hij gaan lekken....
Wie heeft dit vaker aan de hand gehad, en weet een oplossing om dit op te lossen??
|
za aug 15, 2009 5:51 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
 Re: lekkende olietank RS50
beetje kit ertussen
za aug 15, 2009 6:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
PatrickSep
ApriliaForum Member
|
@ Itakura
Kit houd niet, ik heb hetzelfde probleem. ik had mijn tank eruit gehaald, helemaal ontvet, Kit ertussen gedaan maar na een paar dagen liet het alweer los Ik heb nu een nieuwe Olietank, ik ga die vandaag erop zetten, en hopen dat ie niet lekt
|
zo aug 16, 2009 10:22 am |
|
 |
Arnold-aprilia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 07, 2009 8:13 pm Berichten: 244 Woonplaats: Middelburg
|
ik heb het ook gehad, met mijn vorige rs ook. ik heb het ook goed ontvet en zeer sterke pvc lijm ertussen gedaan, nergens last meer van!! zal dan beter werken als kit i think
_________________ Mijn ex RSje viewtopic.php?f=13&t=13352
|
di aug 18, 2009 5:26 pm |
|
 |
w-poort-rs
ApriliaForum Member
|
ik zeg vloeibaare pakking  prachtig spul
di aug 18, 2009 5:27 pm |
|